حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • میناب قربانی قاچاق سوخت است
    ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
    شناسه : 8278
    بازدید 1485
    10
    فرماندار میناب: دریانیوز// فرماندار میناب گفت :میناب قربانی قاچاق سوخت است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// فرماندار میناب گفت :میناب قربانی قاچاق سوخت است.
    مجید سلحشور روز گذشته در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: میناب مقصد سوخت است و از شهرهای مختلف جنوب استان کرمان، قاچاقچیان سوخت را به خوریات میناب و سیریک می آورند و این موضوع باعث ناامنی این منطقه نیز شده است.
    سلحشور با اشاره به افزایش کشفیات سوخت در میناب و قدردانی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و مرزبانی ، از افزایش ایست بازرسی ها جهت کنترل ترددها خبر داد و اظهار داشت: قاچاق سوخت موضوعی ملی است و نیاز به مشارکت دستگاه های مختلف در این حوزه است؛ زیرا شهروندان نیز از وضعیت فعلی معذب هستند. وی در خصوص دلیل افزایش قاچاق سوخت خاطرنشان کرد : حاشیه سود بالایی که قاچاق سوخت دارد، باعث شده است این پدیده خلاف قانون افزایش یابد. سلحشور بحث جمع آوری و محدودیت دراختیار گذاشتن کارت های سوخت در جایگاه ها را موضوعی کشوری خواند که البته در کاهش قاچاق سوخت اثرگذار است.
    وی گفت: در میناب نیز جهت کاستن از صف های طولانی، کارت های سوخت در روزها از جایگاه‌ها جمع آوری شده و در برخی جایگاه ها وشب ها به کسانی که به هر دلیل کارت سوخت ندارند، با کارت آزاد، سوخت برای خودروهای شان عرضه می شود.
    سلحشور معاش و بیکاری را در سوق یافتن نوجوانان به قاچاق سوخت را کذب خواند و گفت: نوجوان در این سن و سال بایستی درس بخواند و زمان کار کردنش نیست. وی در خصوص بازماندگان از تحصیل دانش آموز در این شهرستان گفت : در شورای آموزش و پرورش این شهرستان تصمیماتی با همراهی دستگاه های فرهنگی در این بخش اتخاذ شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.