حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • موفقیت تاجر و مخترع جوان هرمزگانی
    ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۱۵
    شناسه : 6334
    بازدید 1533
    21
    دریانیوز // مخترع جوان هرمزگانی سینا راد با شرکت در هشتمین جشنواره بین‌المللی اختراعات کشور تایوان 2022، كه توسط سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان  ویپا برگزار شد، با کسب عنوان سوم جهان بین 32 کشور مدال برنز را به خود اختصاص داد...
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // مخترع جوان هرمزگانی سینا راد با شرکت در هشتمین جشنواره بین‌المللی اختراعات کشور تایوان ۲۰۲۲، كه توسط سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان  ویپا برگزار شد، با کسب عنوان سوم جهان بین ۳۲ کشور مدال برنز را به خود اختصاص داد تا بدین ترتیب نام اتاق بازرگانی هرمزگان این بار در سکوهای جهانی مطرح و مورد  تقدیر قرار گیرد.

    به گزارش خبرنگار دریا ، طرح اختراعی “سینا راد” عضو فعال و جوان اتاق بازرگانی استان هرمزگان با عنوان “ اپلیکیشن اختصاصی بازدید مجازی از خطوط تولید کارخانجات با استفاده از واقعیت مجازی بر پايه متاورس” در جشنواره جهانی اختراعات و طراحی ۲۰۲۲ تایوان پذیرفته و پس از احراز جایگاه سوم و مدال برنز این دور از مسابقات را کسب نمود.

    “سینا راد”، مدیر شرکت بازرگانى راد در خصوص اختراع خود و ویژگی‌های این مسابقه اظهار داشت: این دوره از مسابقات به صورت سالانه با هدف شناخت ایده‏ ها و اختراعات برتر و افزایش سطح نوآوری در جهان با نظارت و حمایت سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان برگزار می‏ شود.

    ‎وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۳۲ کشور از جمله آمریکا، کانادا، انگلیس، لهستان، کرواسی، رومانی، سوئد، چین، ژاپن، تایوان، کره جنوبی، جمهوری چک و… که عضو سازمان جهانی اختراعات هستند، حضور داشتند و به رقابت پرداختند. این جشنواره از ۱۰ تا ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱ در کشور تایوان، در شهر کاووشینگ برگزار و در پایان نتایج اعلام شد.

    ‎راد افزود: در این جشنواره طرح‌های نوآورانه از کشورهای مختلف جهان به منظور انتقال تکنولوژی،‌ تجاری‌سازی، شبکه‌یابی و فروش شرکت داشتند که در قالب ۳۴ کارگروه تخصصی و بیش از ۵۰۰ طرح مورد داوری قرار گرفتند و نفرات برتر معرفی شد.

    ‎وی بیان کرد: اختراع من به منظور سهولت بيشتر در عرصه تجارت بين المللى طراحی شده است.جامعه هدف اين اختراع، توليدكنندگان، اهالى تجارت و صنعتگرانند؛ اما به منظور كاربرى هاى ديگر نيز مي توان از آن استفاده كرد.

    ‎گفتنی است، “سینا راد” تاجر جوان هرمزگانی، دانشجوی مدیریت بازرگانی، مدیرعامل شرکت تجاری راد و عضو جوان و فعال اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان هرمزگان می باشد.

    ‎همچنین امروز طی نشستی رییس اتاق بازرگانی هرمزگان با اعطای لوح تقدیر از سینا راد به عنوان جوانترین عضو اتاق بازرگانی هرمزگان به دلیل کسب این موفقیت بزرگ قدردانی به عمل آورد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.