حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • معرفی ظرفیت‌های هرمزگان  مهمترین هدف در حوزه بین الملل است
    ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۴
    شناسه : 1744
    بازدید 1661
    6
    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان عنوان کرد رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: تلاش‌ها و هماهنگی های کم سابقه اتاق بازرگانی هرمزگان و نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه بین الملل برای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان رقم زد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: تلاش‌ها و هماهنگی های کم سابقه اتاق بازرگانی هرمزگان و نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه بین الملل برای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان رقم زد. به گزارش خبرنگار دریا، محمدرضا صفا در دیدار با دستیار ویژه وزارت امور خارجه و هیات همراه، اظهار داشت: بدون شک دسترسی به بازارهای هدف و معرفی محصولات و ظرفیت های استان مهمترین هدف ما در حوزه بین‌الملل است که همکاری همه جانبه مسوولان را می طلبد.

    صفا ضمن قدردانی از تلاش های شعبان مسوول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اظهار داشت: تعامل و همکاری نمایندگی وزارت امور خارجه در استان با اتاق بازرگانی هرمزگان بی نظیر بوده است و امید است این روند همچنان ادامه یابد. رییس اتاق بازرگانی هرمزگان تصریح کرد: دنیا با ظرفیت های تجاری استان هرمزگان آشناست و امید می رود با حذف قوانین دست و پاگیر و فرصت سوز بتوانیم جایگاه محصولات استان را در بازارهای هدف تقویت نماییم.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.