حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • معاون جدید بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا معرفی شد
    ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۴۷
    شناسه : 1960
    بازدید 1860
    10
    با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان : در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، احمد شاکری به عنوان معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت معرفی شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، احمد شاکری به عنوان معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت معرفی شد. به گزارش خبرنگار دریا، عبدالحمید حمزه پور در این مراسم با قدردانی از تلاش های عبدالکریم ترابی زاده معاون سابق بهره برداری و توسعه آب، از این معاونت به عنوان یکی از ارکان های اساسی شرکت یاد کرد که نوع عملکرد این معاونت می تواند در ارزیابی شرکت آب و فاضلاب از سوی دستگاه های ناظر و همچنین مردم تاثیر زیادی داشته باشد.

    وی با اشاره به وظایف معاونت بهره برداری و توسعه آب، توجه ویژه به تامین آب مورد نیاز مردم، مدیریت صحیح منابع آب، بکارگیری تمامی توان در راستای خدمات رسانی بی وقفه به مردم و… را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد، این معاونت با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش مصرف آب در ماه های پیش رو وظیفه سنگینی بر عهده دارد که ضروری است در این راستاتلاش دوچندانی صورت گیرد تا تابستان بدون چالشی پشت سر بگذاریم.

    مدیرعامل آبفا همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در زمان مسئولیت ترابی زاده، تلاش های وی را ستود و ابراز امیدواری کرد، احمد شاکری در این مسئولیت بتواند به آنچه برنامه ریزی شده است، دست یابد و شرکت خدمات مطلوبی به مشترکان ارائه دهد.عبدالحمید حمزه پور در پایان این مراسم با قدردانی از تلاش های عبدالکریم ترابی زاده، حکم احمد شاکری را به عنوان معاون جدید بهره برداری و توسعه آب به وی اعطا کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.