حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مسیر شرکت های بزرگ برای اخذ کارت از اتاق بازرگانی هرمزگان هموار است
    ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۰۶
    شناسه : 3421
    بازدید 1364
    7
    احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر شرکت های بزرگی نظیر پالایشگاه ها و معادن برای اخذ کارت از اتاق بازرگانی هرمزگان هموار است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر شرکت های بزرگی نظیر پالایشگاه ها و معادن برای اخذ کارت از اتاق بازرگانی هرمزگان هموار است. به گزارش خبرنگار دریا ، احمد مرادی در دیدار با رییس اتاق بازرگانی هرمزگان که با حضور رضایی دبیر کل اتاق بازرگانی هرمزگان و دریانورد مشاور عالی ریاست همراه بود، اظهار داشت: اتاق بازرگانی هرمزگان اکنون در بهترین دوران خود قرار دارد و توانسته است با بسترسازی های لازم اعتماد فعالان اقتصادی را جلب نماید. وی افزود: اتاق بازرگانی هرمزگان با استفاده از تجربیات مشاوران قوی و مدیران باسابقه استانی توانسته است جایگاه بخش خصوصی را در استان تقویت نماید.

    مرادی با بیان اینکه نظر بخش خصوصی در تصمیمات مهم اقتصادی استان تعیین کننده است، بیان داشت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی (بهبود محیط کسب و کار) در تمام تصمیمات کلان اقتصادی در کشور و در استان ها نظیر بخش خصوصی به عنوان عضو اصلی تعیین کننده است و باید توسط نهادها جویا شود. نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در تمام کشورهای توسعه یافته دنیا بخش خصوصی نهادی تصمیم گیرنده و ارائه دهنده‌های تصمیمات نهایی به نهادهای دولتی است و این نشان از اهمیت بخش خصوصی در رشد اقتصادی کشورها دارد. مرادی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: شرکت های بزرگی که در استان هرمزگان دایر می‌باشند چرا باید کارت بازرگانی خود را ازاستان‌های دیگر اخذ نمایند و سودی که می تواند عاید مردم هرمزگان شود چرا باید به مرکزنشینان تعلق گیرد.

    مرادی تصریح کرد: با توجه به موارد قانونی که صراحتا گفته است شرکت های بزرگی که در استان‌ها دایر می باشند باید کارتشان را از همان استان محل استقرار کسب نمایند از این رو شرکت های بزرگ باید نسبت به انتقال کارت بازرگانی خود از استان های دیگر به استان هرمزگان اقدامات لازم را به عمل آورند. وی همچنین در پایان از زحمات و تلاش های ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان در راستای تقویت بخش خصوصی و تلاش برای رشد اقتصادی استان و شرکت در کارهای عام المنفعه و ارائه خدمات به مردم استان قدردانی به عمل آورد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.