حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مسکن ، اشتغال و درمان مهمترین درخواست جامعه ایثارگری هرمزگان
    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۴
    شناسه : 1054
    بازدید 1775
    17
    نماینده مردم هرمزگان عنوان کرد نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین مشکل و درخواست جامعه ایثارگری هرمزگان از بنیاد شهید، مسکن، اشتغال و درمان است.
    ارسال توسط : منبع : خبر گزاری ایرنا
    پ
    پ

    دریانیوز:  نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین مشکل و درخواست جامعه ایثارگری هرمزگان از بنیاد شهید، مسکن، اشتغال و درمان است. احمد مرادی در شورای اداری شهرستان قشم که با حضور معاون رییس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، اظهار داشت: در دوران سراسر حماسه و ایثار هشت سال دفاع مقدس استان هرمزگان جزء لشکر ۴۱ ثارالله بود که در آن زمان سه استان کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان زیر مجموعه این لشکر پیروز بودند.
    وی ادامه داد: رزمندگان این لشکر از ابتدا جنگ در مناطق عملیاتی حضور داشتند و یک ماموریت خیلی مهم، خطیر و سنگینی که به استان داده شده در عملیات کربلای چهار و پنج بود که با تشکیل یک گردان اختصاصی غواصی این عملیات خط شکنی کربلای چهار و پنج در کل لشکر ثارالله بر عهده استان هرمزگان بود.

    نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در آن زمان شهید ذاکری هم فرمانده سپاه قشم بودند، قشموندان در حفظ مرزهای آبی باز در جنگ خلیج فارس و موضوعاتی که باید استان هرمزگان بر روی آن تمرکز می کرد این ماموریت سنگین را هم به این استان دادند، رزمندگان هرمزگانی جانانه جنگیدن و مقاومت و ایستادگی کردند و یک شهامتی کم نظیری از خودشان نشان دادند که هم شهید دارا و هم شهید اسدالله رئیسی از استان هرمزگان در کل کشور یک سمبل مقاومت در بحث خلیج فارس هستند.مرادی به نقش مردم قشم در ۴۰۰ ساله گذشته اشاره کرد و توضیح داد: می بینیم که در خارج کردن نیروهای اشغالگر پرتغالی از همین سرزمین باز فرزندان نگین خلیج فارس و این مرز و بوم رزمندگان قشمی و هرمزگانی نقش داشتند و این کار را به عنوان یک وظیفه برای خودشان می دانستند و مقاومت می کردند و در این عرصه مردانگی بسیاری را از خودشان نشان دادند. وی مهمترین مشکل و درخواست جامعه ایثارگری هرمزگان از بنیاد شهید، مسکن، اشتغال و درمان عنوان کرد و گفت: این مشکل باید یک بار برای همیشه در هرمزگان و جزیره قشم برطرف شود.

    نماینده مردم هرمزگان ادامه داد: قشم ظرفیت حل مشکل کل هرمزگان را دارد اما خانواده های شاهد و ایثار آن هنوز از این فرصت بی‌نصیب هستند. وی افزود: در هرمزگان از ظرفیت نیروهای ارزشی جوان با سطح سواد و توان مدیریتی بالا در هیات های مدیره در مناطق آزاد، پالایشگاه و صنایع استفاده نمی شود. مرادی با تاکید بر اینکه مردم توقع دارند این مشکل برطرف شود، تصریح کرد: این ذهنیت در جامعه ایجاد نشود که با حضور دولتمردان مسائل مطرح می شود اما سرانجامی ندارد. به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: باید به دستور رئیس جمهوری در شورای اداری هرمزگان جامه عمل پوشانده شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.