حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مسوولان و کادر درمان مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان پای کار مردم هستند
    ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
    شناسه : 2770
    بازدید 1682
    18
    مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان: دریانیوز// موسی زنجبری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان با سرپرست مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان و مسوولان بیمارستان خلیج‌فارس دیدار و گفتگو کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// موسی زنجبری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان با سرپرست مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان و مسوولان بیمارستان خلیج‌فارس دیدار و گفتگو کرد.
    به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان؛ مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان در این دیدار با تقدیر از دکتر مومنی و کادر پزشکی و درمانی این مدیریت گفت: مسئولان و کادر درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان همواره پای کار مردم بوده‌اند.
    رنجبری افزود: نمونه بارز این حضور را می‌توان در زلزله اخیر غرب هرمزگان مشاهده نمود که کادر درمان و مسئولان تأمین‌اجتماعی هرمزگان با حضور در بین زلزله‌زدگان از نزدیک با وضعیت آنها آشنا و اقدامات لازم از جمله کمک‌های درمانی به زلزله‌زدگان ارائه نمودند.
    رنجبری عنوان کرد: کادر درمان در دوران کرونا بیش از پیش به مردم خدمت ارائه نمودند و تلاش‌ها و از خودگذشتگی آنها باعث شد ما بتوانیم با این بیماری مقابله نماییم.
    وی ادامه داد: کادر درمان در زمان شیوع ویروس کرونا مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در زمان جنگ تحمیلی در خط مقدم مقابله با این ویروس قرار گرفتند و با آن مقابله کردند تا توانستند جان مردم را نجات دهند.
    رنجبری خاطرنشان کرد: خوشبختانه فرهنگ و روحیه بسیجی در بین کادر درمان استان به ویژه کارکنان بیمارستان خلیج فارس وجود دارد و باید سعی کنند که این روحیه را حفظ نمایند.
    در ادامه سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: ما و همکارانمان روحیه بسیجی داشته و در کنار مردم خواهیم بود و خدمات مورد نیاز آنها را ارائه می‌کنیم.
    دکتر غلامعباس مومنی افزود: در زلزله غرب هرمزگان مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان در همان ساعات ابتدایی زلزله با ارسال آمبولانس و تیم های پزشکی سعی کرد اقدامات بهداشتی و درمانی مورد نیاز زلزله‌زدگان را به آنها ارائه نماید.
    مومنی عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن هفته تامین اجتماعی و در راستای پویش تامین اجتماعی همدل نیز اکیپ های درمانی شامل ۱۴ پزشک عمومی، سه پزشک متخصص، سه روانشناس و ۲۸ پرستار به همراه دارو و تجهیزات مورد نیاز در مناطق زلزله حضور پیدا کرده و خدمات درمانی را به افراد حاضر در این مناطق ارائه می‌کنند.
    وی خاطرنشان کرد: کادر درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان خود را بسیجی دانسته و بسیجی وار نیز کار می‌کنند.
    در پایان مراسم دکتر مومنی به عنوان معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان معرفی شد. همچنین دکتر وطن خواه به عنوان رئیس بسیج جامعه پزشکی بیمارستان خلیج فارس معرفی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.