حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مرکز ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان فعال است
    ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۱۶
    شناسه : 1577
    بازدید 11079
    10
    مسئول مرکز ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیش از ۴ سال است که مرکز ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حمایت مسئولین راه اندازی شده است.
    ارسال توسط : منبع : ایسنا
    پ
    پ

    دریانیوز:مسئول مرکز ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیش از ۴ سال است که مرکز ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حمایت مسئولین راه اندازی شده است. دکتر عزیزی افزود: در این مرکز مراحل مختلف درمان ناباروری و مشاوره های ژنتیک، اعمال جراحی ivf، اعمال جراحی مربوط به آقایان و سایر اقدامات درمانی ناباروری با موفقیت انجام می شود. متخصص زنان و فوق تخصص نازایی اظهار کرد: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری را دولت تقبل می کند و اخیرا درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفته است. عزیزی با اشاره به روند درمان ناباروری در این مرکز اظهار کرد: درمان بیماران بستگی به نوع مشکلات آنان دارد، پس از مراجعه به این مرکز در ابتدا باید ارزیابی های تشخیصی اولیه جهت انتخاب نوع درمان صورت گیرد.

    وی بیان کرد: زوجین می توانند بصورت روزانه با مراجعه به مرکز ناباروری دانشگاه جهت دریافت نوبت و ویزیت پزشک مراجعه و خدمات لازم را جهت درمان خود دریافت کنند. مسئول مرکز ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه در مرحله بعدی مراجعه و تشخیص مشکل، روند درمان آغاز می شود، اضافه کرد: در صورت مراجعات منظم و مداوم ظرف ۲ یا سه ماه بیمار به نتیجه می رسد. عزیزی تصریح کرد: خوشبختانه با راه اندازی این مرکز در استان بسیاری از کارها آسان شده و بیماران نیازی به طی مسیر طولانی و حضور در سایر استانها نخواهند داشت. به گزارش ایسنا؛ متخصص زنان و فوق تخصص نازایی در پایان بیان کرد: در این مرکز امکانات و دستگاههای بسیار پیشرفته ای وجود دارد که با حمایت های مسئولان فراهم شده است.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.