حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • مردم نشان دادند محکم و استوار پشت نظام و انقلاب ایستاده‌اند
    ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۰۸
    شناسه : 6669
    بازدید 1157
    7
    رئیس کل دیوان محاسبات در راهپیمایی روز 22 بهمن بندرعباس : دریانیوز// رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: مردمی بودن مهم ترین شاخصه و عنصر این نظام است این مسئله وظیفه مسئولان را در ارائه خدمت سنگین‌تر می‌کند که نیاز است در این راستا تعهد و عزم بیشتری داشته باشند.
    ارسال توسط : منبع : تسنیم
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: مردمی بودن مهم ترین شاخصه و عنصر این نظام است این مسئله وظیفه مسئولان را در ارائه خدمت سنگین‌تر می‌کند که نیاز است در این راستا تعهد و عزم بیشتری داشته باشند .
    سید احمدرضا دستغیب در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بندرعباس اظهار داشت: مردم با تمام سختی‌ها و مشکلات با راهپیمایی با شکوه امروز نشان دادند همچنان محکم و استوار پشت نظام و انقلاب ایستاده‌اند.
    وی افزود: مسئولان تلاش کنند با همت، عزم و همگرایی و همراهی و البته نصرت الهی بر همه مشکلات فائق آییم، مردم و حضور شکوهمند آنان یک نعمت بزرگ برای نظام است و باید برای رفاه آنان تلاش کرد. رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: مردم صاحبان این انقلاب هستند این مسئله یک واقعیت و حقیقت است مردم چه پیش از انقلاب و چه بعد از انقلاب و در ادوار مختلف در تمام صحنه‌ها حضوری حماسی داشته اند که اوج آن را در دفاع مقدس دیدیدم .
    وی ادامه داد: مردمی بودن مهم ترین شاخصه و عنصر این نظام است این مسئله وظیفه مسئولان را در ارائه خدمت سنگین‌تر می‌کند که نیاز است در این راستا تعهد و عزم بیشتری داشته باشند. رئیس کل دیوان محاسبات تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود یک پیام مهم صادر کردند این پیام از جنس مطالبه گری است، این پیام وفاداری نباید بدون پاسخ بماند باید پاسخ مناسبی به حضور مردم داده شود مسئولان در بخش‌های مختلف امید و باور به اصلاح و بهبود اوضاع داشته باشند تا شرایط بهتر شود. دستغیب گفت: با تکیه بر نیروی داخلی و بدون توجه به اقدامات دشمنان خارجی می‌توان مشکلات را حل کرد، تکیه بر دشمنان یک اشتباه بزرگ است بر خلاف آنچه دشمن انتظار دارد نسل جدید دهه هشتاد و نودی ایران اسلامی را آبادتر و پیشرفته تر خواهند کرد. وی ادامه داد: مسئولی که امید به اصلاح امور ندارد صلاحیت آن مسئولیت را ندارد کسی باید بر مسند مسئولیت بنشیند که که امید دارد این نظام بر تمام مشکلاتش فائق می آید، مسئولان نباید نهال یاس و ناامیدی بکارند وظیفه آنها تلاش و همت است.

    رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه علاوه بر شکر نعمت مردم، باید شکر نعمت ولایت فقیه و رهبری را نیز به جا آورد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، ستون خیمه انقلاب است که در دوران های مختلف انقلاب حضوری کامل داشته‌اند، اگر تدابیر ایشان رعایت می‌شد آثار آن متفاوت بود، رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص اقتصاد مقاومتی و اهمیت تولید و اشتغال دستور دادند اگر رعایت می شد بخشی از مشکلات کنونی وجود نداشت. وی ادامه داد: دولت آیت الله رئیسی هم امید را در دل مردم زنده کرده است و در حالی که دشمن به دنبال خنثی کردن مسیر توسعه و پیشرفت بود اما با حضور مردم نمی تواند و این دولت نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. دستغیب با تاکید بر اینکه دشمنی دشمنان با ایران مربوط به انقلاب نیست بلکه آنان به ثروت و منابع این کشور چشم دوخته‌اند گفت: دشمنان در دوره‌های مختلف تاریخی علیه ایران برنامه ریزی کردند و به مناطق مختلف این کشور حمله بردند و خاک کشور را به تاراج بردند.

    وی ادامه داد: اما امروزه افتخارات نظامیان ما را ببینند که در تلاش هستند یک وجب خاک به بیگانه سپرده نشود، دشمن در حال حاضر سعی دارد خود را دلسوز نشان دهد اگر دلسوز است چرا تحریم کرده اگر دلسوز مردم هستند تحریم کالا و دارو را بردارند. دستغیب با تاکید بر اینکه در دیوان محاسبات از بیت المال مراقبت می‌کنیم و اجازه نمی دهیم تعرضی به بیت المال شود گفت: زمینه نظارت فراگیر را کمیسیون تلفیق فراهم کردند و امیدواریم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی هم به تصویب برسد، هیچ‌کس در فصل نظارتی دیوان محاسبات مصون نیست و باید پاسخگو باشند امیدواریم اقداماتی که برای رشد و شکوفایی اقتصادی در حال انجام است به ثمر برسد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.