حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2993 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مردم منتظر تحقق وعده آقای استاندار
    ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۵۳
    شناسه : 6583
    بازدید 1267
    5
    دریانیوز// در جلسه روز چهارشنبه گذشته استاندار هرمزگان در خصوص گلایه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس از تاخیر از اجرای این طرح به دلیل عدم الحاق اراضی مورد نیاز این طرح و... وعده نمود...
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// در جلسه روز چهارشنبه گذشته استاندار هرمزگان در خصوص گلایه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس از تاخیر از اجرای این طرح به دلیل عدم الحاق اراضی مورد نیاز این طرح و… وعده نمود که باالحاق اراضی مورد نیاز و اجرای قرارداد وزارت راه وشهرسازی با شرکت گاز جهت واگذاری بخشی از اراضی جنوب اتوبان شهید رجایی برای اجرای این طرح، نهضت ملی مسکن در بندرعباس با سرعت اجرا می شود.

    واقعیت این است که مردم بندرعباس انتظار داشتند با اجرای فوری طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس از سال گذشته، حباب قیمت مسکن و رهن واجاره در این شهر مهاجرپذیر ازبین برود و از آن طرف تا یکی دو سال بعد هم متقاضیان مسکن در خانه های خودشان ساکن شوند که بدلیل توقف اجرای این طرح در بندرعباس، هیچکدام از این دو انتظار بندرعباسی های واجدشرایط و بی خانمان محقق نشد. در این شهر حتی اراضی مازاد دولتی را مدیران دستگاه های اجرایی علی رغم تاکیدات چندباره رئیس جمهور از سال گذشته تاکنون، به راه وشهرسازی واگذار نکردند که اگر واگذار شده بود، بطور حتم زودتر عملیات اجرایی واحدهای این طرح ملی مسکن آغاز شده بود و کارمندان وسایر اقشار فاقد مسکن، خانه دار می شدند.

    البته در بندرعباس برخی مدیران از همان آغاز اجرای طرح در مهرماه سال گذشته، تلاش داشتند نهضت ملی مسکن در بندرعباس اجرا نشود و به همین دلیل هم تلاش کردند در شهرک علوی در ۵۰ کیلومتری غرب بندرعباس اجرا شود که پس از گسترش اعتراضات، مقرر شد مکان اجرای طرح به داخل شهر بندرعباس منتقل شود واز نیمه تیرماه سال جاری نیز ثبت نام از متقاضيان آغاز شد، اما بدلیل عدم واگذاری اراضی مازاد ادارات و الحاق اراضی مورد نیاز و…، این طرح پیشرفت خوبی را در اجرا نداشته است که با وعده آقای استاندار انتظار می رود زودتر این طرح ملی در بندرعباس با سرعت اجرا شود تا فرصت از دست رفته جبران شود.

    با توجه به اینکه آقای رئیس جمهور نیز قرار است به زودی به هرمزگان سفر داشته باشند، پیشنهاد می کنیم کلنگ زنی این طرح بزرگ برای خانه دار شدن متقاضیان مسکن در بندرعباس همزمان با سفر رئیس دولت سیزدهم به استان به زمین زده شود تا مردم به خانه دار شدن امیدوار شوند وازآن طرف هم مافیای مسکن و دلالان متوجه خواهند شد که با اجرای این طرح، بیش از این نمی توانند عرض اندام کنند. نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز در خطبه های هفته گذشته نمازجمعه بندرعباس با بیان اینکه افراد سودجو عنان بازار مسکن را در دست دارند، گفت: قیمت واقعی خانه مبالغی نیست که در بازار مشاهده می‌کنیم و تعداد خانه هم در کشور کم نیست؛ اما تعدادی افراد سود جو، منفعت‌طلب و فرصت طلب عنان بازار را در حوزه‌های مختلف بدست گرفته‌اند، دولت برای این قضیه فکری کند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.