حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان برتر کشوری شد
    ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
    شناسه : 7079
    بازدید 1264
    14
    در ارزیابی عملکرد شش ماهه اول امسال دریانیوز// مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان از برتر شدن این مدیریت در بین مدیریت‌های درمان تامین اجتماعی سراسر کشور خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان از برتر شدن این مدیریت در بین مدیریت‌های درمان تامین اجتماعی سراسر کشور خبر داد.
    دکتر غلامعباس مومنی در این زمینه گفت: در ارزیابی صورت گرفته توسط مدیریت ارزیابی و تعالی خدمات سازمان تامین اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان توانست رتبه برتر در بین مدیریت‌های درمان استان های سراسر کشور را کسب نماید. مومنی اظهارداشت: این ارزیابی در دو بخش درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم صورت گرفته‌است و مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان توانست با کسب امتیاز لازم رتبه برتر کشور را کسب نماید. وی در خصوص درمان مستقیم عنوان کرد: درمان مستقیم مجموعه اقدامات و خدماتی است که سازمان تأمین‌اجتماعی در مراکز درمانی خود شامل بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز درمانی خود به جامعه هدف ارائه می‌کند.
    مومنی اضافه کرد: منظور از درمان غیرمستقیم به خدماتی است که سازمان تأمین‌اجتماعی با انعقاد قرارداد با سایر مراکز و پزشکان به صورت خرید خدمت انجام می‌دهد.
    مومنی بیان کرد: طی ارزیابی شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان با کسب امتیاز ۹۹/۸ درصد در بخش درمان مستقیم در گروه موفق و در رتبه اول و در درمان غیرمستقیم با کسب امتیاز ۹۹/۸ درصد در گروه کاملاً موفق و در رتبه دوم قرار گرفت. وی اظهارداشت: در مجموع امتیازات بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم، پس از محاسبه میانگین وزنی، امتیاز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان برابر با ۹۹/۸ درصد گزارش شده است که در بین مدیریت‌های درمان کشور در جایگاه اول قرار گرفت.
    مومنی به شاخص‌های هدف بخش درمان مستقیم اشاره و خاطرنشان کرد: در بخش درمان مستقیم، شاخص‌های هدف این بخش شامل درصد سزارین نولی بار، درصد اشغال تخت، درصد زایمان طبیعی، متوسط اقامت بیمار، درصد ترخیص با مسئولیت شخصی در بخش اورژانس و درصد بیماران تعیین تکلیف شده در مدت شش ساعت در بخش اورژانس می‌باشد. مومنی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ به دلیل اهمیت شاخص رضایتمندی مراکز بستری و سرپایی و بنا بر اعلام اداره کل درمان مستقیم، میانگین کشوری این شاخص به عنوان میزان هدف به مجموع شاخص‌های ارزیابی بخش درمان مستقیم اضافه شده است. وی عنوان کرد: امتیاز تحقق شاخص هدف مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در بخش درمان مستقیم در شش ماهه نخست سال جاری به جز درصد زایمان طبیعی که ۹۹ می باشد، در بقیه موارد ۱۰۰ بوده است.
    مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان ادامه داد: بدین ترتیب مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان در تحقق و دستیابی به هدف در تمام شاخص‌ها به جز درصد زایمان طبیعی توانسته امتیاز کامل را کسب نماید.
    مومنی به شاخص‌های هدف در درمان غیرمستقیم اشاره کرد و گفت: شاخص‌های هدف در بخش درمان غیرمستقیم شامل میانگین مدت زمان رسیدگی به اسناد خسارت متفرقه، میانگین مدت زمان رسیدگی به اسناد سرپایی موسسات طرف قرارداد و میانگین مدت زمان رسیدگی به اسناد بستری موسسات طرف قرارداد می‌باشد.
    وی ادامه داد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در شاخص‌های مربوط به معاونت خرید راهبردی در بخش درمان غیرمستقیم به جز شاخص میانگین مدت زمان رسیدگی به اسناد بستری موسسات طرف قرارداد، توانسته است امتیاز کامل را کسب نماید.
    مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: استاندار هرمزگان تاکنون حمایت‌های بسیار خوبی از بخش بهداشت و درمان در استان داشته‌است و یکی از دلایل کسب رتبه برتر توسط مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان نیز حمایت‌های همه‌جانبه استاندار هرمزگان از این مدیریت می‌باشد.
    مومنی در پایان گفت: کسب رتبه برتر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در میان مدیریت‌های درمان کشور با تلاش و همکاری همه همکاران در بخش‌های مختلف حاصل شده است که از همه آنها تقدیر می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.