حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مدیران و کارکنان تامین‌اجتماعی هرمزگان گلزار شهدا را غبارروبی کردند
    ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۵
    شناسه : 2789
    بازدید 1428
    10
    به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی؛ به مناسبت هفته تامین اجتماعی مدیران و کارکنان بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی استان هرمزگان مزار شهدا را غبارروبی و گلباران کردند. 
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: به مناسبت هفته تامین اجتماعی مدیران و کارکنان بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی استان هرمزگان مزار شهدا را غبارروبی و گلباران کردند.  به مناسبت هفته تامین اجتماعی و فرارسیدن روز تامین اجتماعی مدیران و جمعی از کارکنان تامین اجتماعی استان هرمزگان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس، با اهداء گل به شهدای والا مقام این استان ادای احترام کردند.کارکنان تامین اجتماعی هرمزگان به منظور تایید تجدید بیعت با آرمانهای شهدا با حضور در گلزار شهدای بندرعباس مزار این شهدا را غبارروبی و عطرافشانی کردند. مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در این مراسم گفت: به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و انقلاب در این مکان حضور پیدا کرده‌ایم تا بتوانیم از شهدا مدد گرفته و در ادامه مسیر خدمت به جامعه هدف تلاش کنیم.

    عباس اکبری افزود: حوزه کاری تامین‌اجتماعی بسیار گسترده است و این نهاد با بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران در ارتباط است و باید تلاش کنیم خدمات خوبی به آنها ارائه نماییم و از شهدا می‌خواهیم که ما را در این راه یاری نمایند. اکبری عنوان‌کرد: در استان هرمزگان بیش از ۹۷۷هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که این امر، وظیفه ما را برای خدمت‌رسانی به آنها سنگین‌تر می‌کند و از شهدا می‌خواهیم که یاری‌گر ما در ارائه خدمت به این مردم باشند.  وی خاطرنشان‌کرد: شهدا برای ما این نظام را تثبیت کردند که بتوانیم در آرامش زندگی کنیم و ما باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنها باشیم. در ادامه سرپرست مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان با تبریک هفته تامین‌اجتماعی و دهه امامت و ولایت گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهیدان است.  دکتر غلامعباس مومنی افزود: شهدا با نثار جان خود باعث بیمه و پایدار شدن نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

    مومنی اظهارداشت: اگر رشادت‌ها و ازخودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس نبود، اکنون ما در آرامش و امنیت نمی‌توانستیم زندگی کنیم. وی خاطرنشان کرد: ما تا ابد مدیون شهدا و خانواده‌های آنها هستیم و باید یاد و خاطره شهیدان همیشه زنده باشد چرا که به فرموده مقام معظم رهبری، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. مومنی عنوان کرد: ما وظیفه داریم در همه حال یاد شهدا را زنده نگه‌داریم و راه این فرشتگان پرکشیده را ادامه دهیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.