حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مدیران نباید سازمان بازرسی  را مزاحم خود بدانند
    ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۵:۱۸
    شناسه : 6223
    بازدید 1225
    9
    نماینده ولی فقیه در هرمزگان : دریانیوز // حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور و رئیس جدید سازمان بازرسی استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد...
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور و رئیس جدید سازمان بازرسی استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: در سال‌های اخیر بابی در مجموعه تخلفات استان هرمزگان به نام ترک فعل باز شده است که از اتلاف بیت‌المال جلوگیری کرده است .

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ وی عنوان کرد: در گذشته ترک فعل مدیران از نظر نظارتی مشکلی نداشت و برخی از مدیران از مسئولیت‌هایی که بر اساس قانون بر عهده آن‌ها بود به دلایل مختلف شانه خالی می‌کردند و کسی پاسخگو نبود اما امروز این تخلف با عنوان ترک فعل مورد پیگیری قرار می‌گیرد که جای خرسندی دارد.

    نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان این نکته که عده‌ای با عنوان سرمایه‌گذار از وام و تسهیلات دولت استفاده کردند، ادامه داد: این افراد تسهیلات را وارد مشاغل کاذب کردند که اقتصاد کشور را نیز تحت شعاع قرار می‌داد به همین جهت دستگاه‌های نظارتی به بخش صنعت و معدن ورود پیدا کرد و بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی را خلع ید کردند.حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، بیان کرد: اعتقاد من بر این است که نهادهای نظارتی یکی از بازوهای قوی مدیران است و هیچ مدیری نباید تصور کند وجود دستگاه نظارتی مزاحم کار اوست.

    وی، با اشاره به کمک‌های دستگاه‌های نظارتی به دستگاه های اجرایی برای حل چالش‌های بین دستگاهی و سرمایه گذاری، مطرح کرد: بن‌بست‌هایی در حوزه اجرایی استان هرمزگان وجود داشت که با ورود به موقع دستگاه‌های نظارتی این چالش‌ها با بهترین شیوه حل و فصل شدند.

    امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته که شاکله فعالیت نهادهای نظارتی بر اساس فرمایشات و دستورات امیرالمومنین در نهج‌البلاغه است، تصریح کرد: مراقبت برای جلوگیری از انحراف در اجرای برنامه‌ها و جلوگیری از بروز تخلف از جمله مهم‌ترین اهداف سازمان بازرسی است.وی، با اشاره به کم تجربه بودن برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، عنوان کرد: ارائه آموزش‌ برای مدیران جهت کاهش تخلفات اداری ناخواسته ضروری است و سازمان بازرسی باید اینگونه تخلفات را احصا کند تا پس از ارائه آموزش و نظارت مستمر شاهد کاهش بروز سطح تخلفات باشیم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.