حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مدیران با برنامه‌ریزی جلوی افت منحنی رشد اقتصادی استان در تابستان را بگیرند
    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۴
    شناسه : 8379
    بازدید 1224
    10
    استاندار هرمزگان: دریانیوز// مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان، با تاکید بر لزوم افزایش بهره‌وری خدمات در روستاها، اظهارداشت: در هفته پیش رو همه فرمانداران باید مواردی که مربوط به کارگروه زیربنایی است جمع بندی و ارسال کنند تا همه موضوعات تعیین و تکلیف و مردم از بلاتکلیفی خارج شوند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان، با تاکید بر لزوم افزایش بهره‌وری خدمات در روستاها، اظهارداشت: در هفته پیش رو همه فرمانداران باید مواردی که مربوط به کارگروه زیربنایی است جمع بندی و ارسال کنند تا همه موضوعات تعیین و تکلیف و مردم از بلاتکلیفی خارج شوند.
    وی همچنین ضمن تبیین جایگاه میناب به عنوان پشتیبان توسعه سواحل مکران، دستوراتی جهت انجام مطالعات جانمایی فرودگاه جدید میناب صادر کرد.
    نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم اهتمام مدیران بر اجرای طرح مولدسازی گفت: یکی از عواملی که می‌تواند مدیران را کمک کند بحث مولدسازی است چرا که منابع اعتباری محدود است بر همین اساس باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود‌.

    مهندس دوستی عنوان ‌کرد: استان هرمزگان در شاخص فعال‌سازی بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی راکد و همچنین ایجاد اشتغال رتبه چهارم کشوری را کسب کرد و رشد اقتصادی فصل زمستان نیز ۱۰.۷ درصد بود که رشد مطلوبی است اما ضعف هرمزگان در فصل تابستان است از این رو مدیران باید با برنامه‌ریزی دقیق جلوی افت منحنی رشد استان در تابستان را بگیرند.

    استاندار هرمزگان، تاکید‌کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان باید به سمت برگزاری ایونت‌ها و رویدادها حرکت کند و شرکت برق منطقه‌ای نیز با برنامه‌ریزی دقیق برای مدیریت برق استان جلوی افت رشد تولید را بگیرد تا شاخص‌های اقتصادی در تابستان هم رو به رشد باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.