حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مدعيان مردم داري ، مانع از حضور اعضاي شورا  در محلات حاشيه اي مي شوند
    ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۳۲
    شناسه : 6896
    بازدید 1284
    11
    يعقوب دبيري نژاد عضو شوراي شهر بندرعباس : دریانیوز// یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس در هفتادمین جلسه این شورا با گلایه از کارشکنی در بازدیدها و سرکشی از محلات بافت فرسوده شهر گفت: اکثریت شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن امسال ، اقشار ضعیفی از مردم بودند که بر خلاف قشر مرفه جامعه از تورم و گرانی و نامدیریتی ها بیشترین آسیب را دیده اند، اما با تحمل همه ناملایمتی ها صادقانه پای آرمان های انقلاب و نظام ایستاده اند، تا بازهم در شب های داغ انتخابات بازیچه دست برخی سیاسیون گردند که هر چهارسال یکبار و فقط برای بدست آوردن رای این مردم ساده دل، خودشان را در میان آنان به آب و آتش می زنند و فریاد وا اسفا سر می دهند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس در هفتادمین جلسه این شورا با گلایه از کارشکنی در بازدیدها و سرکشی از محلات بافت فرسوده شهر گفت: اکثریت شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ، اقشار ضعیفی از مردم بودند که بر خلاف قشر مرفه جامعه از تورم و گرانی و نامدیریتی ها بیشترین آسیب را دیده اند، اما با تحمل همه ناملایمتی ها صادقانه پای آرمان های انقلاب و نظام ایستاده اند، تا بازهم در شب های داغ انتخابات بازیچه دست برخی سیاسیون گردند که هر چهارسال یکبار و فقط برای بدست آوردن رای این مردم ساده دل، خودشان را در میان آنان به آب و آتش می زنند و فریاد وا اسفا سر می دهند.
    وی بیان کرد : لذا از روز اول اعلام نتایج انتخابات تا به امروز خودرا موظف به حضور در میان مردم محلات حاشیه ای دانسته و تا آخرین روز مسئولیت نیز بر این عهد خواهم بود. عضو شورای شهر در ادامه گفت : بر همین اساس و در پی گلایه مندی های اهالی دو محله بهشت زهرا و تپه الله اکبر ، هفته گذشته به اهالی این دو محله وعده حضور به اتفاق همکاران شورا و پیگیری مشکلات این دو محله را دادم و زمان آنرا نیز بر اساس برنامه زمابندی جلسات شورا، ساعت ۱۵ روز یکشنبه اعلام نموده تا بعد از جلسه روز یکشنبه که می بایست ساعت ده صبح برگزار می شد، به اتفاق جمعی از همکاران، شهردار و مدیران دستگاه های اجرایی خدمت رسان در جمع مردم این محلات حضور بیابیم که متاسفانه پس از ارسال دعوت نامه به جمعی از همکاران، ریاست شورای شهر با علم و اطلاع از هماهنگی های انجام شده قبلی و انتظار مردم محله ، طی اقدامی غیر اخلاقی و کاملا ناگهانی دقیقا برای همان ساعت به بهانه بررسی بودجه اعلام جلسه نموده و شهردار را ضمن منع حضور در این بازدید از قبل هماهنگ شده، ملزم به حضور در نشست ناگهانی و خارج از ساعت معمول جلسات شورا نمود. اما توضیحی ندادند چطور این اولویت، ظرف دو روز رفع شده و در جلسه امروز شورا هیچ ردی از رسیدگی به بودجه نیست؟

    دبیری نژاد افزود: پس واضح است نیتی جز سنگ اندازی برای ممانعت از حضور در میان مردم این دو محله وجود نداشت، متاسفانه برخی اعضای مدعی در شورای شهر چه از ادوار قبل و چه در دوره فعلی اعتقادی به همراهی با اعضا و حضور در میان مردم محلات محروم شهر ندارند و با همان نگاه متكبرانه، اقدام به ایجاد نفاق در میان اعضا نمودند تا از اختلافات داخلی میان اعضای جوان شورا برای خود نمدی فراهم نموده و کلاه کاندیداتوری انتخابات مجلس بدوزند.

    از این افراد سوال دارم که اگر خودتان اعتقادی به حضور در میان مردم کوچه و بازار ندارید چرا برای حضور ساير اعضای شورا در میان مردم سنگ اندازی می کنید؟ وی گفت قبلا نیز نسبت به آفت نگاه انتخاباتی به شورا و شهرداری بندرعباس ، هشدار دادم و با نزدیک شدن به موعد انتخابات مجلس نیز هر روز شاهد حربه هاي جدید برخی از این کاندیداها هستیم که حاضرند به هر قیمتی وجدان را به زیر پا گذاشته با ظاهر اخلاق مدارانه و به زعم خودشان پاکدستانه سعی در فریب مردم و افکار عمومی نمایند. عضو شورای شهر بندرعباس افزود: بارها تذکر داده ام و بازهم تذکر می دهم، رئیس شورا طبق ماده (۱۸) آئین نامه داخلی شورا، موظف است حداقل یک هفته قبل از جلسات دستور کار را جهت بحث و بررسی کارشناسی در اختیار اعضا قراردهد یک هفته مقرر در قانون کجا و اطلاع رسانی دو ساعت قبل از جلسه کجا؟!
    دبیری نژاد عنوان کرد : از بی برنامگی و بی نظمی در اداره امور شورا، همین بس که از هفتاد جلسه شورا تنها در سه جلسه آئین نامه داخلی رعایت شده است ، در جلسه روز یکشنبه، رئیس شورا آنقدر دستپاچه بوده که دوساعت قبل اعلام می کند قصد برگزاری جلسه دارد. این حجم از بی برنامگی در اداره جلسات را هيچ كجا سراغ ندارم.

    وی با بیان اینکه توقع داشتم بعد از یکسال و نیم از شروع شورا برخی افراد فهميده باشند در امور مردم ، بنده ملاحظه هیچ شخص و حزب و جناحی را نخواهم کرد گفت: هر كارشكني را به اطلاع مردم خواهم رساند و خدا را شاکرم طی یکسال و نیم از عمر شورا هرگز خود را آلوده زد و بندهای مرسوم آنان ننمودم، که گواه این مدعا نیز در نتایج انتخابات اعضای کمیسیون های شورا و مهره چینی های از قبل تعیین شده بود كه بر همه شهروندان آشکار شد.

    وی افزود :با عنایت به نزدیک شدن توطئه ای جدید برای ایجاد تنش در شهرداری و متوقف نمودن روند پروژه های زیربنایی و در تنگنای بیشتر قراردادن معیشت پرسنل ، عده ای قصد دارند برخلاف سایر شوراهای کشور سقف بودجه را کاهش دهند، که در آینده ای نزدیک جزئیات، استدلال و مراحل این دسیسه جدید را به اطلاع همشهریانم خواهم رساند. دبیری نژاد گفت : اما به همین امر بسنده می کنم که موضوع جلسه ناگهانی روز یکشنبه مورد درخواست رئیس شورا با شهردار، کم کردن سقف بودجه شهرداری بوده است.وی در پایان گفت : از آن بدتر برخی از مدعیان مردم داری و قانونمداری از شهردار درخواست کرده اند تا برخلاف رویه قانونی رسیدگی به لایحه بودجه، کاهش سقف بودجه توسط شورا انجام نشود و خود شهردار آن را کم کند، ضمن آنکه شهردار را از رسانه ای شدن موضوع منع نموده اند. خوب اگر کارتان درست است چرا خودتان در شورا بودجه را کم نمی کنید؟ چرا از رسانه ای شدن آن واهمه دارید؟ مگر شما مدعی شفافیت نبودید ؟ پس چه شد آن همه ادعای پاکی و صداقت و شفافیت با مردم؟ خودتان را مسخره کرده اید یا مردم را ؟

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.