حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مدرسه امیرکبیر گوربند در میناب افتتاح شد
    ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۲۴
    شناسه : 3842
    بازدید 1369
    10
    در هفتمین روز از هفته دولت دریانیوز// همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیر کل نوسازی مدارس استان، سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، حامدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب ،خیرین و جمعی از مسوولان، مدرسه 9 کلاسه امیرکبیر گوربند در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیر کل نوسازی مدارس استان، سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، حامدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب ،خیرین و جمعی از مسوولان، مدرسه ۹ کلاسه امیرکبیر گوربند در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

    هاشمی در این آیین ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: مدرسه ۹ کلاسه امیرکبیر گوربند با زیربنای ۶۰۵ مترمربع وبا اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

    وی همچنین با اشاره به اینکه این مدرسه با مشارکت خیر واداره کل نوسازی مدارس احداث شده است، ابراز داشت: ۲۴ میلیارد ریال توسط خیر برای این فضای آموزشی هزینه شده است.

    مدیر کل نوسازی مدارس استان هرمزگان خاطرنشان ساخت: در شهرستان میناب تعداد ۲۴ پروژه فضای آموزشی در قالب ۱۰۰ کلاس درس با زیربنای ۱۰ هزار و ۱۶۱مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲۸میلیارد تومان در هفته دولت و مهرماه سال جاری افتتاح می شود.

    گفتنی است؛ اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان ۱۲۴پروژه فضای آموزشی در قالب ۵۱۵ کلاس درس با زیربنای ۵۶ هزار و ۶۶۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۹۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان هرمزگان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با هفته دولت به دانش آموزان این مرزو بوم تقدیم خواهد کرد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.