حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مدارس غيردولتي معاف از « ماليات » هستند
    ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۳۹
    شناسه : 4083
    بازدید 1255
    7
    دریانیوز: رئيس سازمان مدارس و مراکز غيردولتي وزارت آموزش و پرورش با بيان اينکه مدارس غيردولتي معاف از ماليات هستند گفت: اخذ ماليات ممکن است از ديگر درآمدهاي جانبي مدارس غيردولتي اخذ شود که بحث آن جداست.
    ارسال توسط : منبع : ايسنا
    پ
    پ

    دریانیوز: رئيس سازمان مدارس و مراکز غيردولتي وزارت آموزش و پرورش با بيان اينکه مدارس غيردولتي معاف از ماليات هستند گفت: اخذ ماليات ممکن است از ديگر درآمدهاي جانبي مدارس غيردولتي اخذ شود که بحث آن جداست.
    احمد محمودزاده در پاسخ به پرسشي مبني بر قطع کارتخوان برخي مدارس غيردولتي به علت ثبت اطلاعات مالياتي و احتمال اخذ ماليات از اين مدارس اظهار کرد: اخذ ماليات ممکن است از ديگر درآمدهاي جانبي مدارس غيردولتي اخذ شود که بحث آن جداست.
    وي افزود: اما اينکه ماليات از مدارس غيردولتي بابت شهريه اي که مي گيرند اخذ شود، خير اينگونه نيست و مدارس غيردولتي معاف از ماليات هستند.
    رئيس سازمان مدارس و مراکز غيردولتي وزارت آموزش و پرورش با بيان اينکه به عنوان مثال برخي مدارس، ممکن است سرويس هاي جانبي ارائه دهند، نظير استخر و مانند آن که ديگر شامل حال مدرسه نمي شود که اخذ ماليات از اين فعاليت ها، روالي قانوني است گفت: اما به طور کلي فعاليت هاي مربوط به مدرسه معاف از ماليات است.محمودزاده در پاسخ به پرسش ديگري پيرامون برگزاري کلاسهاي فوق برنامه در مدارس غيردولتي گفت: فوق برنامه ها، اختياري هستند. ۱۲ـ۱۳ درصد (حدود دو ميليون نفر) از دانش آموزان کل کشور در مراکز غيردولتي تحصيل مي کنند. از ۲ ميليون محصل مدارس غيردولتي، معمولا حدود ۲۰۰ هزار نفر در برنامه هاي مکمل شرکت ميکنند و الزامي در اين زمينه وجود ندارد.
    به گزارش ايسنا؛ وي ادامه داد: الزام و اجبار به شرکت در دوره هاي مکمل به خانواده ها در مدارس، قابل پيگيري است و اگر خانواده ها به چنين مواردي برخوردند مي توانند از طريق سامانه مشارکت ها اعلام کنند تا پيگيري و رسيدگي کنيم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.