حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • محفل انس با قرآن در تامین اجتماعی هرمزگان
    ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۲۶
    شناسه : 7598
    بازدید 1506
    9
    با حضور قاریان برتر کشوری برگزار شد دریانیوز // به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور قاریان برجسته کشوری، محفل انس با قرآن در تامین اجتماعی هرمزگان برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز // به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور قاریان برجسته کشوری، محفل انس با قرآن در تامین اجتماعی هرمزگان برگزار شد.
    با حضور عباس اکبری مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان، دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی استان و جمعی از کارکنان تامین اجتماعی و مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان محفل انس با قرآن برگزار شد.


    مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در این زمینه گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است و تلاوت قرآن در این ماه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.عباس اکبری افزود: هر چه بیشتر بتوانیم با قرآن انس بگیریم در زندگی و فعالیت‌های روزانه خود موفق‌تر خواهیم بود به همین دلیل برگزاری این برنامه در دستور کار قرار گرفت.
    اکبری عنوان کرد: امروز شفای همه ما با قرآن میسر می‌شود و هیچ رحمتی مانند قرآن بر پیامبر نازل نشده‌است.
    وی بیان کرد: تنها راه نجات، رستگاری، مقاله با آسیب‌های اجتماعی، پیشرفت و تعالی معنوی جامعه، انسان سازی و… تنها از مسیر قرآن میسر می‌شود.اکبری در پایان گفت: برگزاری محفل انس با قرآنی باید برای ما مقدمه‌ای باشد که با قرآن مأنوس شده و در آیات آن تدبر کنیم و به آن عمل نماییم. در ادامه مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: اگر قرآن در زندگی و جامعه ما جاری باشد، در مقابل دسیسه‌ها و حیله‌ها دشمنان بیمه خواهند بود.


    دکتر غلامعباس مومنی اظهارداشت: تلاوت به خواندن قرآن می‌تواند در زندگی ما تاثیرگذار باشد و اگر توجه‌ها به سمت قرآن سوق دهیم اثربخشی بسیار بالایی خواهد داشت.
    مومنی خاطرنشان کرد: همه ما در مقابل قرآن مسئول هستیم و باید تلاش کنیم قرآن را به زندگی خود وارد نماییم.
    وی ادامه‌داد: باید سعی کنیم کارهایمان نیز رنگ و بوی قرآن داشته باشد تا خدا همه ما را در سایه قرآن قرار دهد.
    مومنی در پایان گفت: ما باید با قرآن مأنوس باشیم و و از آن برای زندگی بهتر بهره بگیریم و تلاش نماییم آیات قرآن در تمام مراحل زندگی ما جاری باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.