حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • محرک اصلی انقلاب اسلامی ، فرهنگ ایثار و شهادت بوده است
    ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۱۹
    شناسه : 4412
    بازدید 1279
    2
    استاندار هرمزگان : استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه نقش هرمزگان در دفاع از مرزهای آبی و مقابله با آمریکای جنایتکار پر رنگ است گفت: محرک اصلی انقلاب اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.
    ارسال توسط : منبع : تسنیم
    پ
    پ

    دریانیوز: استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه نقش هرمزگان در دفاع از مرزهای آبی و مقابله با آمریکای جنایتکار پر رنگ است گفت: محرک اصلی انقلاب اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت بوده است. مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان هرمزگان اظهار داشت: دشمنان شوق تجزیه کشور را به گور خواهندبرد و پرچم مبارکی که برای برافراشتن آن بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم شده همواره سرافراز باقی خواهد ماند. مهدی دوستی با اشاره به اینکه از برکات انقلاب اسلامی این است که در تمام گام‌ها و مراحل حیاتش با فرهنگ ایثار و شهادت عجین شده افزود‌: فرهنگ جهاد و شهادت محرک اصلی این انقلاب در مراحل پنجگانه تکامل از انقلاب، نهضت، دولت اسلامی، جامعه اسلامی تا تمدن اسلامی بوده و ایثارگران و مجاهدان و رزمندگان در طول دوران برای استواری نظام اسلامی ایستادگی کرده و خواهند کرد.

    استاندار هرمزگان گفت: همه ما بر سفره شهدا و انقلاب نشسته‌ایم و در کنار تمام جانفشانی شهدا و ایثارگران، نقش خانواده شهدا و ایثارگران که تلاش زیادی در تربیت جوانان غیور داشته و دارند، برجسته است به نحوی که شاهدیم جوانان دهه ۷۰ و ۸۰ نیز برای اعتلای انقلاب و اسلام جان خود را نثار می‌کنند. دوستی در ادامه، نقش هرمزگان در حراست از مرزهای کشور را ویژه برشمرد و اظهار داشت:استان هرمزگان هم در جریان انقلاب و دفاع مقدس هم در حوزه اتفاقات بین المللی نقش ویژه و پر رنگی دارد، تقدیم بیشترین شهید در مسیر مقابله مستقیم با آمریکا، افتخار هرمزگان است که این مسئله به تبیین جهادی نیاز دارد تا جنایات آمریکا در خلیج فارس فراموش نشود . نماینده عالی دولت در هرمزگان به این نکته اشاره داشت که برخی در کشور به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند و افزود: لازم است با روایت و تبیین مستمر وقایع فجیعی چون شهادت ۲۹۰ سرنشین هواپیما، به آتش کشیدن سکوهای نفتی و دیگر جنایات آمریکا مانع بزک شدن خباثت استکبار شد و در این صورت خون‌های مطهری که حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی را ثابت کرده قطعا پایمال نمی‌شود و پرداختن به آن اجر کبیر دارد.

    استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه نباید غربت شهدا و رزمندگان را فراموش کنیم تصریح کرد: با نگاهی به اتفاقات منطقه از جمله در کشور یمن متوجه می‌شویم که ملت ایران باید قویتر شود و در همه عرصه ها دست بر زانوی خود داشته باشد چراکه حرف‌های فانتزی درباره گفتگو به درد نمی‌خورد و تلاش دشمنان فرصت طلب همواره در جهت خلع سلاح و تجزیه کشور بوده اما دشمنان شوق تجزیه کشور را به گور خواهند برد. به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با بصیرت کامل و از دهه‌ها قبل در برابر این جریان فکری ایستادند و انقلاب را به درستی رهبری کردند و به نقطه‌ای رسیده‌ایم که از نظر تجهیزات و روحیه شهادت طلبی در دنیا حرف ها برای گرفتن داریم و در خلیج فارس چشم در چشم آمریکایی‌ها و با سینه ستبر اجازه خودنمایی به آمریکا نداده و نخواهیم داد همچنان که در سالیان اخیر گامی به عقب نگذاشته ایم و دشمنان و شیاطین کوچک، نتوانسته ذهن ما را از دشمن اصلی آمریکا دور کند.گفتنی است آیین باشکوه تجلیل از پیشکسوتان گرانقدر دفاع مقدس، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و آزادگان هرمزگان همزمان با سراسر کشور در ارتباط وبیناری با حسینیه امام خمینی « ره» و پس از سخنرانی مقام معظم رهبری در سالن همایش نیروی دریایی سپاه برگزارشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.