حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • لزوم تسریع در صدور گذرنامه زائران پیاده روی اربعین
    ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۴
    شناسه : 8266
    بازدید 1261
    5
    معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد دریانیوز// دکتر احسان کامرانی در اولین جلسه ستاد اربعین استان، با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین، عنوان کرد: پیاده روی عظیم اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع مسلمانان جهان داراي آثار معنوی و تمدني بسیاری است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// دکتر احسان کامرانی در اولین جلسه ستاد اربعین استان، با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین، عنوان کرد: پیاده روی عظیم اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع مسلمانان جهان داراي آثار معنوی و تمدني بسیاری است.
    وی افزود: پیاده روی اربعین اوج عشق و دلدادگی به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: در پیاده روی عظیم اربعین با صحنه های بی نظیری همراه است که انسان در جاهاي دیگر کمتر مشاهده کرده است.

    وی گفت: اخلاص و عشق مردم عراق در خدمت رسانی به زائران سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) یکی از ویژگی های بارز پیاده روی اربعین است. کامرانی با اشاره به اهمیت اتخاذ تدابیر مناسب برای اعزام زائران هرمزگان به پیاده روی اربعین، تصریح کرد: کمیته تخصصی ستاد اربعین استان از هم اکنون با آسیب شناسی و شناسایی مشکلات اعزام های سال های گذشته برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به زائران سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اقدام کنند.
    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: تامین اتوبوس مورد نیاز برای حمل و نقل رفت و برگشت زائران مهمترین موضوعی است که به عنوان یک اولویت ضروری است در دستور کار ستاد اربعین استان قرار گیرد.وی گفت: تسهیل امور مربوط صدور گذرنامه مورد نیاز زائران موضوع مهم دیگری است که ضروری است در دستور کار ستاد اربعین استان قرار گیرد و از مشکلات سال گذشته صدور گذرنامه برای زائران پیشگیری گردد.

    کامرانی، اظهار داشت: افزایش پرواز ها به کشور برای اعزام زائران همزمان با اربعین حسینی موضوع مهمی است که ضروری است در دستور ستاد اربعین استان قرار گیرد.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به فروکش کردن شرایط کرونایی در کشور و برداشته شدن محدودیت ها پیش بینی افزایش چشمگیر حضور هم استانی ها در پیاده روی اربعین پیش رو وجود دارد که ضروری است اقدامات لازم به منظور خدمات رسانی مناسب به زائران اعزامی از استان در مسیر های اعزام، مرز شلمچه و در کشور عراق در دستور کار قرار گیرد.

    وی تصریح کرد: موکب داران نقش بسزایی در ارائه خدمات مناسب به زائران پیاده روی اربعین در کشور عراق در کنار خدمات موکب داران عراقی دارند و ضروری است تدابیر لازم برای اعزام به موقع موکب داران با تجهیرات از هم اکنون در دستور کار ستاد اربعین استان قرار گیرد تا از مشکلات سال گذشته در اعزام موکب داران پیشگیری شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.