حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • لازم است یک بار برای همیشه مشکل بیمه صیادان را حل کنید
    ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۵۷
    شناسه : 5346
    بازدید 1315
    12
    احمدمرادی نماینده مردم هرمزگان خطاب به رئیس سازمان شیلات ایران :

    دریانیوز// نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس سازمان شیلات ایران گفت: یک بار برای همیشه مشکل بیمه صیادان را برطرف کنید . احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، بندرخمیر، حاجی‌آباد، قشم، ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در نشست با اعضای کمیسیون کشاورزی که با حضور رئیس سازمان شیلات ایران برگزار شد، با […]

    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس سازمان شیلات ایران گفت: یک بار برای همیشه مشکل بیمه صیادان را برطرف کنید .
    احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، بندرخمیر، حاجی‌آباد، قشم، ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در نشست با اعضای کمیسیون کشاورزی که با حضور رئیس سازمان شیلات ایران برگزار شد، با اشاره به مشکل اسناد زمین‌های کشاورزی اظهارداشت: موضوع اراضی کشاورزان، نیاز به اصلاح قانون دارد که اگر این موضوع اصلاح شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

    مجمع نمایندگان استان هرمزگان در جلسه‌ای که با وزیر جهادکشاورزی داشتند این اختیار را گرفتند که شورایی در استان هرمزگان جاهایی که تداخلات ارضی وجود دارد به نفع مردم رای دهد تا مشکل مردم حل شود افزود: امروزه فرم‌های یک و پنج بحث آب تبدیل به عذابی برای کشاورزان شده است، اگر یک نمونه چاه را بازدید کنید شاهد خواهید بودید که این چاه‌ قبل از سال ۸۵ فعال یا نیمه فعال بوده است اما بهره‌بردار آن به هر دلیلی ممکن است نتوانسته باشد فعال بودن چاه خود را ثابت کند و امروز به مشکل جدی تبدیل شده است.

    نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، اکثریت کشاورزان مشکل اضافه برداشت دارند، گفت: در برنامه پنجم و ششم توسعه موضوع برقی کردن چاه‌های آب کشاورزی مطرح شد و وزارت‌ جهادکشاورزی و وزارت نیرو مکلف شدند این برنامه را به اتمام برسانند اما با وجود اینکه در آستانه اتمام برنامه ششم توسعه هستیم این امر محقق نشده است و کشاورزان هم با موانع عدیده‌ای در بحث تامین سوخت روبرو شده‌اند که آن‌ها را آزار می‌دهد.

    مرادی تاکید‌کرد: هرمزگان چند محصول تولیدی دارد که برندشان جهانی شده است اما امروز آفات و بیماری‌ها آن‌ها را تهدید می‌کنند و برای حفظ‌ آنان به مشکل برخورده‌ایم که لازم است تمهیداتی در این راستا اندیشیده شود. وی تصریح‌کرد: ما در حوزه شیلات گلایه‌های بسیار زیادی داریم، احساس می‌کنم اراده‌ای برای انجام کار در شیلات ایران وجود ندارد و صیاد، تولید‌کننده ، سرمایه‌گذار همه در استان به حال خود رها شده‌اند، انتظار و توقع داریم در حوزه شیلات استان جدی‌تر وارد شوید.وی خطاب به رئیس سازمان شیلات ایران گفت: لازم است یک‌بار برای همیشه مشکل بیمه صیادان را حل کنید برای این امر یا باید از طریق دولت لایحه بدهید و یا کمک کنید.

    ما طرح می‌دهیم اما انتظار جدی ما این است که شیلات و دولت لایحه‌ای را به مجلس ارائه دهد. مرادی با اشاره به برکناری بی‌سر و صدای مدیرکل شیلات هرمزگان، اظهارداشت: جابه جایی مدیر حق شما است اما اخلاق در جابه جایی و انصاف در جا به جایی هم حق ما است، ما مطالبه داریم که اگر قرار است مدیرکلی جا به جا شوند با استاندار و نمایندگان هماهنگی شود، نمی‌شود که یک شبه تودیع و معارفه انجام دهید، استان هرمزگان ۶۰ درصد فعالیت شیلاتی کشور را بر عهده دارد انتظار داریم که اگر حتی رئیس شیلات کشور یک هرمزگانی نیست حداقل مدیرکل شیلات حتما باید یک هرمزگانی و بومی استان باشد.به گزارش تسنیم ، وی خاطرنشان‌کرد: اگر به این مسئله رسیدگی نشود ما با اهرم‌های نظارتی قطعا رسیدگی خواهیم کرد چرا که این مسئله بی‌حرمتی به مردم هرمزگان بوده است و همین‌جا اعلام می‌کنیم هر مدیری که نگاه کج به مردم داشته باشد و بی حرمتی به مردم کند در زمره خیانتکاران به کشور است .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.