حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • قیمت مرغ در بندرعباس زیر نرخ مصوب
    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۲۶
    شناسه : 1445
    بازدید 1789
    11
    رئیس اتحادیه مرغ و پروتئین بندرعباس گفت: اکنون قیمت مرغ در بندرعباس 55 تا 56 هزار تومان عرضه می‌شود که کمتر از نرخ مصوب است.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: رئیس اتحادیه مرغ و پروتئین بندرعباس گفت: اکنون قیمت مرغ در بندرعباس ۵۵ تا ۵۶ هزار تومان عرضه می‌شود که کمتر از نرخ مصوب است. علی رحیمی رئیس اتحادیه مرغ و پروتئین اظهار کرد: بازار مرغ در بندرعباس روان گزارش شده و کمبودی در عرضه نداریم.وی افزود: قیمت عرضه نیز ۵۵ تا ۵۶هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است که از نرخ مصوب تعیین شده پایین است و اگر عرضه بیشتری به بازار صورت گیرد، قطعا نرخ پایین‌تری نیز خواهد یافت.

    به گفته رحیمی، قیمت مرغ به تدریج رو به کاهش است ولی چون بخشی از مرغ استان از خارج از استان تامین می‌شود لذا قیمت بالاتر است چون مریضی در مرغداری های بستک در چند هفته پیش بروز کرد و لذا تامین بخشی از مرغ از خارج از استان صورت می‌گیرد ولی با افزایش تولید مرغداری‌های بستک قطعا قیمت پایین‌تر نیز خواهد شد.

    رئیس اتحادیه مرغ و پروتئین بندرعباس همچنین بیان داشت: اگر بر اساس برنامه ریزی مدون جوجه ریزی در واحدهای مرغداری انجام شود، قطعا قیمت ها رو به کاهش خواهد رفت.وی علاوه بر این گفت: مرغ یخی برزیلی نیز با قیمت ۴۹ هزار تومان عرضه می‌شود.به گزارش فارس، با فراوانی مرغ و کاهش تقاضا در برخی از شهرهای کشور، قیمت مرغ تا کمتر از ۴۵ هزار تومان نیز عرضه شده است که نشانه به تعادل رسیدن نرخ این محصول در بازار با توجه به اصلاح نرخ ارز ترجیحی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.