حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • قفل صدور سند در بافت های فرسوده هرمزگان باز شد
    ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۳۲
    شناسه : 4983
    بازدید 1278
    13
    خبر خوش مدیرکل راه وشهرسازی برای هرمزگانی ها؛ مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان با بیان اینکه مشکل صدور سند در بافت‌های فرسوده هرمزگان برطرف شده است؛ اظهار داشت: با پیگیری و حمایت های استاندار و تلاش های همکاران مان در راه وشهرسازی، شیوه نامه اجرایی واگذاری اراضی تصرفی در بافت فرسوده از هیئت دولت را گرفتیم و تا پایان سال ساکنان بافت های فرسوده بایستی برای اخذ سند مالکیت در این مناطق اقدام کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان با بیان اینکه مشکل صدور سند در بافت‌های فرسوده هرمزگان برطرف شده است؛ اظهار داشت : با پیگیری و حمایت های استاندار و تلاش های همکاران مان در راه وشهرسازی، شیوه نامه اجرایی واگذاری اراضی تصرفی در بافت فرسوده از هیئت دولت را گرفتیم و تا پایان سال ساکنان بافت های فرسوده بایستی برای اخذ سند مالکیت در این مناطق اقدام کنند.
    عباس کمالی در گفتگو با خبرنگار دریا افزود: ساکنان بافت های فرسوده در بندرعباس برای تشکیل پرونده به دفاتر پیشخوان دولت و در شهرستان‌ها به ادارات راه وشهرسازی مراجعه کنند. کمالی بابیان اینکه این شیوه نامه مربوط به قانون بودجه سال ۱۴۰۱ است، تاکید کرد: درصورتیکه ساکنان بافت های فرسوده تا پایان سال ثبت نام نکنند، بعد از این تاریخ از دریافت سند املاک در این مناطق محروم می شوند و به همین دلیل توصیه می کنیم تا قبل از پایان سال ۱۴۰۱ برای تشکیل پرونده اقدام کنند و در محلات بافت فرسوده نیز اطلاع رسانی می کنیم.

    کمالی با اشاره به اینکه ۴۳درصد شهر بندرعباس در بافت فرسوده واقع شده است؛ اظهار داشت: ساکنان تمام محلات فرسوده از جمله آیت ا… غفاری، اسلام آباد، نخل ناخدا و… برای تشکیل پرونده اقدام نمایند. وی افزود: املاکی که تا قبل از سال ۹۴ در بافت های فرسوده احداث شده اند، ۲۰۰متر آن براساس نرخ منطقه ای و مابقی با نرخ کارشناسی و املاکی که بعد از سال ۹۴ ساخته شده اند بطور کامل با نرخ کارشناسی محاسبه می شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.