حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • قرارگاه پایش تامین و توزیع آب در هرمزگان تشکیل شد
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۵۶
    شناسه : 2009
    بازدید 1546
    6
    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از تشکیل قرارگاه پایش تامین و توزیع آب در هرمزگان با هدف تامین نیاز آبی مردم و گذر از تابستان خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از تشکیل قرارگاه پایش تامین و توزیع آب در هرمزگان با هدف تامین نیاز آبی مردم و گذر از تابستان خبر داد. به گزارش خبرنگار دریا ، عبدالحمید حمزه پور در اولین جلسه تشکیل این کارگروه از تاکید ویژه مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای تامین نیازهای آبی مردم بویژه گذر از تابستان خبر داد و افزود: در راستای تحقق اهداف این قرارگاه سه کمیته تامین، توزیع و مصرف تشکیل تا روند تامین نیاز آبی استان هرمزگان با بهترین روش صورت گیرد.

    به گفته وی، با تشکیل این قرارگاه، مسائل و چالش های حوزه آب احصاء و بر اساس نوع حوادث در قالب تیم های واکنش سریع اصلاح و بازسازی خواهد شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با تاکید بر رفع هر گونه مشکل در تامین آب مورد نیاز مردم تصریح کرد، با گذر حتی یک روستا از کمبود آب، کار بزرگ و حیاتی صورت گرفته است. حمزه پور همچنین با اشاره به ثبت گزارش های مردمی در سامانه ارتباط مردمی شرکت آب و فاضلاب بر رفع آن تاکید کرد و گفت: تمامی امکانات برای رفع شکستگی ها باید بسیج شوند تا شاهد قطعی و یا افت فشار آب نباشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.