حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • عــزل فرمانداران ناکارآمد
    ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
    شناسه : 7375
    بازدید 1295
    7
    هشدار استاندار هرمزگان: دریانیوز// مهندس مهدی دوستی در اولین جلسه شورای مسکن استان در سال جدید با تاکید بر لزوم ایجاد انضباط مالی در پرداخت دیون بانکی، اظهارداشت: هیچ کس حق ندارد در برابر پرداخت دیون بانکی مقاومت ایجاد کند چرا که اقساط تسهیلات، پول مردم است که در شبکه بانکی به امانت گذاشته شده و دریافت‌کنندگان تسهیلات باید نسبت به پرداخت آن‌ها حساسیت داشته باشند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مهندس مهدی دوستی در اولین جلسه شورای مسکن استان در سال جدید با تاکید بر لزوم ایجاد انضباط مالی در پرداخت دیون بانکی، اظهارداشت: هیچ کس حق ندارد در برابر پرداخت دیون بانکی مقاومت ایجاد کند چرا که اقساط تسهیلات، پول مردم است که در شبکه بانکی به امانت گذاشته شده و دریافت‌کنندگان تسهیلات باید نسبت به پرداخت آن‌ها حساسیت داشته باشند.
    وی در بررسی روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن، تاکید‌کرد: احداث پروژه‌های مسکن باید سرعت بیشتری پیدا کند و دست کم تا آبان ماه کلیه ۵۰ هزار واحد مسکن تکلیفی استان آغاز شود تا بتوانیم در زمان مقرر پروژه‌ها را تحویل مردم دهیم.
    مهندس دوستی یکی از عوامل کندشدن کارها در طرح نهضت ملی مسکن را اطاله‌ی صدور پروانه‌های ساختمانی دانست و گفت: پروانه‌های ساختمانی در بندرعباس حداکثر ۴۵ روزه صادر می‌شود اما متأسفانه این امر در شهرستان‌ها حتی تا ۶ ماه نیز به طول می‌انجامد که لازم است این مسئله تسهیل و تسریع شود‌‌.

    استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم پرداخت آورده ۴۰ میلیون تومانی توسط متقاضیان نهضت ملی مسکن، عنوان‌کرد: دولت زمین رایگان برای احداث مسکن تخصیص داده است اما برخی‌ها با وجود چندین بار اطلاع‌رسانی آورده خود را پرداخت نمی‌کنند که این امر موجب تضییع حقوق سایر متقاضیان می‌شود از این رو با نظارت فرمانداران باید کسانی که اهتمامی به پرداخت آورده اولیه نهضت ملی مسکن ندارند از این طرح حذف شوند تا ظرفیت در اختیار افراد جدیدی قرار گیرد.
    نماینده عالی دولت در استان در پایان با تاکید بر لزوم ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها در اجرای طرح نهضت‌ ملی مسکن و یادآوری تکالیف معاونت‌های عمرانی فرمانداری‌ها، خاطرنشان‌کرد: حوزه مسکن یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت است و اگر کسی نتواند در این حوزه انتظارات را برآورده کند قطعا تغییر خواهد کرد، بر همین اساس شهرستان‌هایی که عملکرد مناسبی در حوزه مسکن نداشته باشند، فرماندار، معاون عمرانی فرماندار و رئیس اداره راه و شهرسازی‌شان برکنار خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.