حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • عامل مرگ و قطع عضو مردم با خودروهای بی کیفیت داخلی چه کسی است؟
    ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۱۳
    شناسه : 3578
    بازدید 1219
    3
    احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس : نماینده مردم بندرعباس گفت: اگر مجلس قوی عمل کند، شاهد اشک‌های مظلومانه کارگران زحمت کش، چند شیفت کار کردن بازنشستگان برای گذران زندگی، حسرت جوانان برای شغل و از دست رفتن محصولات کشاورزان با دست‌های پینه بسته نخواهیم بود.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده مردم بندرعباس گفت: اگر مجلس قوی عمل کند، شاهد اشک‌های مظلومانه کارگران زحمت کش، چند شیفت کار کردن بازنشستگان برای گذران زندگی، حسرت جوانان برای شغل و از دست رفتن محصولات کشاورزان با دست‌های پینه بسته نخواهیم بود. احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت، در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس با اشاره به این که طی ادوار مختلف نطق‌های بی‌شماری درباره توجه به معلمان، بازنشستگان، کارگران، کشاورزان، اشتغال، مسکن، گرانی و مبارزه با فسادهای اقتصادی از صحن علنی مجلس پخش شده و مردم هم با این کلمات و جملات عادت کردند اما گلایه‌مند هستند که اتفاقی نمی‌افتد. وی پاسخ به این سوأل اساسی را متوجه هیأت رییسه مجلس دانست و بیان داشت: اگر در این مدت چند مورد از مشکلات اساسی و مهم کشور در دستور کار مجلس قرار می‌گرفت و وزرای مربوطه زیر چتر نظارتی قرار می‌گرفتند امروز وضع کشور بهتر از این می‌شد و اگر مجلس به طور جدی، وزرای اقتصاد، صمت، جهاد کشاورزی، تعاون و راه و شهرسازی… را زیر ذره بین نظارتی خود قرار می‌داد امروز معلمان ما امروز این قدر مستأصل و نگران نبودند.

    مرادی ادامه داد: اگر مجلس قوی عمل کند، شاهد اشک‌های مظلومانه کارگران زحمت کش، چند شیفت کار کردن بازنشستگان برای گذران زندگی، حسرت جوانان برای شغل و از دست رفتن محصولات کشاورزان با دست‌های پینه بسته نبودیم. این نماینده هرمزگان با طرح این سوال که عامل مرگ و قطع عضو مردم با خودروهای بی کیفیت داخلی چه کسی است؟ وزیر صمت در ادوار مختلف در برابر این اوضاع چه پاسخی دارد؟، ادامه داد: تنها راه برون رفت از این گرفتاری‌ها و نابسامانی‌ها، نظارت دقیق و دقیق مجلس بر کار دولت است و تحقیق و تفحص یکی از اهرم‌های نظارتی مجلس است. به گفته مرادی، گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه را خواندیم و میزان تخلفات منتشر گردید و مردم هم امیدوار به این هستند که مجلس وظیفه نظارتی خود را انجام دهد. مشابه این کار مهم، کار تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم که مواجه با تخلفات گسترده و عدیده و تضییع حقوق بیت المال که دولت قبل رخ داده، انجام شده و تمام تشریفات قانونی برای آن انجام و انتظار است تا اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در اسرع وقت در صحن علنی مجلس آن را پیگیری و به قوه قضاییه ارجاع دهند.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تبدیل شدن هرمزگان به قطب پالایشگاهی و صنعت در کشور، تأکید کرد: مردم هرمزگان انتظار دارند که وجود بنادر، مناطق آزاد، پالایشگاه و صنایع چقدر در اقتصاد و اشتغال مردم آن موثر بوده است؟ اعلام آمار فلاکت بار بیکاری و قرارگیری بیش از ۵۰ درصد استان تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی چه پیامی می‌تواند داشته باشد. به گزارش فارس ، وی خاطرنشان کرد: حتما فسادها و لابی‌هایی شکل گرفته که شاهد چنین بی عدالتی و تبعیضی هستیم و وقتی در استانی مانند هرمزگان برخی بنگاههای اقتصادی بزرگ، با دور زدن قانون، مالیات خود را تهران پرداخت می‌کنند باید منتظر چنین پدیده‌های فلاکت باری باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.