حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • طرح های سازمان بنادر به رفاه ساحل نشینان منجر شود
    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۲۴
    شناسه : 3302
    بازدید 1413
    2
    احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی : نماینده بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای مطالبات جامعه محلی منطبق با طرح جامع مطالعاتی سازمان بنادر ودریانوردی با هدف توسعه اشتغال و رونق معیشت ساحل نشینان این منطقه شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای مطالبات جامعه محلی منطبق با طرح جامع مطالعاتی سازمان بنادر ودریانوردی با هدف توسعه اشتغال و رونق معیشت ساحل نشینان این منطقه شد. به گزارش خبرنگار دریا ، « احمد مرادی » در حاشیه بازدید خود از بندر پل شهرستان خمیرکه با همراهی مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان صورت گرفت، اظهار داشت: بندر پل یکی از بنادر قدیمی هرمزگان است و مردم این منطقه از گذشته تا به امروز در حوزه تجارت دریایی نقش فعالی دارند و یکی از اهداف مهم ما در بازدید از این بندر تاریخی نیز بررسی خواسته ها و مشکلات موجود لنجداران این منطقه است. وی افزود: دغدغه تعاونی لنجداران، شهرداری و شورای شهر
    بندر پل این است که در کنار مباحث کاپوتاژی و ترددهایی شناورهای فلزی جایگاهی نیز برای لنج های سنتی دیده شود . نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار شد همراستا با طرح مطالعاتی که برای ساماندهی قایق های تفریحی بندر پل در حال انجام است طرحی جهت ساماندهی لنج های سنتی نیز به آن الحاق و ظرف مدت دو ماه آینده با یک نگاه مثبت و سازنده عملیاتی شود.

    مرادی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی، بندر پل را جزو یکی از بنادر خود در سطح کشور پذیرفته و برای اجرای طرحهای مطالعاتی آن باید تامین اعتبار نماید، اظهارکرد: تصمیم گیری بر روی طرح‌های بلندمدت با محوریت اقتصاد دریامحور و موانع قانونی آن ها باید از سوی منطقه آزاد قشم، استانداری، سازمان بنادر و دریانوردی و مجمع نمایندگان حوزه مرکزی استان طی یک جلسه بررسی و برطرف شود. مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در این بازدید بیان داشت: تمام تلاشمان بر این است که خواسته های مطروحه از سوی مردم منطقه با رعایت تمامی الزامات فنی و تخصصی در طرح جامع بندر پل لحاظ گردد . «حسین عباس نژاد» افزود: به طور کلی سازمان بنادر و دریانوردی به دنبال خدمت رسانی و گسترده نمودن سفره معیشت ساحل نشینان است، اما در عین حال تاکید جدی بر تامین ایمنی دریا وصیانت از دارایی مردم در بنادر داریم.

    وی در این رابطه به موضوع مطرحه و خواسته جامعه محلی پیرامون موتور لنج های تجاری در بندر پل اشاره کرد و بیان داشت: تحقق این امر نیازمند برنامه ریزی دقیق و همکاری سازمان بنادر، مردم محلی و مجمع نمایندگان و سایر ادارات از جمله منطقه آزاد قشم است زیرا معتقدیم نتیجه این کار باید به توسعه اقتصادی و ایجاد رفاه ساحل نشینان منجر شود. مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تاکید بر ساماندهی و ایمنی لنج‌ها و عوامل محیطی در بندرپل، ابرازداشت: در راستای رونق اشتغال و کاهش دغدغه لنج داران این منطقه، نتیجه این طرح مطالعاتی باید در کمترین زمان اعلام و در همین زمان نیز با تعاملاتی که با سازمان منطقه آزاد خواهیم داشت مباحث حقوقی آن را دنبال خواهیم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.