حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2977 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس به زودی به متوسط کشوری می‌رسد
    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۲
    شناسه : 2523
    بازدید 1540
    5
    استاندار هرمزگان : استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه طرح‌های توسعه استان به ویژه در حوزه مسکن تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود گفت: تلاش می‌شود وضعیت طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس به زودی به متوسط کشوری برسد.
    ارسال توسط : منبع : ایسنا
    پ
    پ

    دریانیوز: استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه طرح‌های توسعه استان به ویژه در حوزه مسکن تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود گفت: تلاش می‌شود وضعیت طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس به زودی به متوسط کشوری برسد. با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان آیین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۲۰۰ واحدی در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس در زمینی به مساحت ۵.۸ هکتار برگزار شد.استاندار هرمزگان در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: طرح‌های توسعه استان هرمزگان تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود و با جدیت پیگیر به نتیجه رسیدن طرح‌ها به ویژه در خصوص مسکن که یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه است، هستیم.وی افزود: ما در طرح نهضت ملی مسکن خوشبختانه دو رتبه خوب کشوری داریم و جایگاه ما در بین استان‌ها مناسب است اما در شهر بندرعباس هنوز به حد مطلوب نرسیده‌ایم.

    دوستی اضافه کرد: چند پروژه ذیل نهضت ملی مسکن در بندرعباس در حال اجرا است و تلاش می‌شود به سرعت پروژه‌های این شهر به متوسط کشور برسد و بر این مسئله تاکید ویژه داریم. وی تصریح کرد: شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با جمعیتی بالغ بر ۹۰ هزار نفر دچار مشکلات زیرساختی است که توجه ویژه دولت و شهرداری را می‌طلبد، برای حل مشکلات این شهرک بزرگ چندین پروژه دیده شده و به مرحله مناقصه نیز رسیده است. به گزارش ایسنا ؛ استاندار هرمزگان گفت: وضعیت زیرساخت‌های آموزشی شهرک پیامبر اعظم قابل قبول نیست و به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهرک هستیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.