حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • طرح قرارداد بیمه سلامت  با مطب های مامایی هرمزگان اجرایی شد
    ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۳۷
    شناسه : 4216
    بازدید 1470
    5
    مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان خبرداد مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان گفت: با اجرایی شدن این طرح همه مطب های مامایی می توانند برای همکاری با اداره کل بیمه سلامت هرمزگان در سامانه شرکای کاری ثبت نام کنند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان گفت: با اجرایی شدن این طرح همه مطب های مامایی می توانند برای همکاری با اداره کل بیمه سلامت هرمزگان در سامانه شرکای کاری ثبت نام کنند. به گزارش خبرنگار دریا ؛ علی علیزاده در خصوص عقد قرارداد با ماماهای متقاضی همکاری با بیمه سلامت هرمزگان اظهار داشت:در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اداره کل بیمه سلامت هرمزگان آماده عقد قرارداد با همه مطب های مامایی دارای پروانه مطب معتبر است .

    مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان افزود: تمامی ماماها می توانند با ورود به سامانه الکترونیکی شرکای کاری سازمان بیمه سلامت به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc/ ضمن ثبت نام اولیه نسبت به بارگزاری پروانه معتبر خود اقدام کرده و سپس برای تکمیل فرم قراردادنامه به اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت هرمزگان مراجعه کنند.این مقام مسئول با بیان اینکه تسهیل همکاری و انعقاد قرارداد با ماماها به ‌صورت حضوری با مراجعه به اداره کل و غیرحضوری در سامانه شرکای کاری امکان پذیر است تصریح کرد: پس از ثبت نام اولیه، مدارک بارگزاری شده و درخواست ماماها توسط اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت هرمزگان بررسی می شود و در مرحله بعد کارشناسان نظارت برای بررسی مطب به صورت حضوری از مطب بازدید می کنند و در صورت کامل بودن مدارک و تایید مطب توسط کارشناسان این اداره کل قرارداد همکاری منعقد و ماماها می توانند به بیمه شدگان زیرپوشش سازمان بیمه سلامت خدمات رسانی کنند.

    دکتر علیزاده افزود:ضوابط و دستورالعمل پذیرش بیماران توسط ماماهای طرف قرارداد متعاقبا به آنها اعلام خواهد شد.تقریبا یک میلیون و سی هزار نفر از جمعیت استان هرمزگان زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.