حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2980 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • ضرورت تولید آثار فاخر برای معرفی ظرفیت های هرمزگان
    ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۱۹
    شناسه : 1604
    بازدید 1689
    5
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تاکید کرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: هرمزگان سابقه‌ای بیشتر از ۵۰۰ سال در مبارزه با استعمار دارد و این خود می‌تواند موضوع مناسبی برای نشان دادن مقاومت مردم هرمزگان در طول این سال‌ها باشد.
    ارسال توسط : منبع : ایسنا
    پ
    پ

    دریانیوز:  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: هرمزگان سابقه‌ای بیشتر از ۵۰۰ سال در مبارزه با استعمار دارد و این خود می‌تواند موضوع مناسبی برای نشان دادن مقاومت مردم هرمزگان در طول این سال‌ها باشد. اسماعیل جهانگیری در آئین پایانی یازدهمین جشنواره فیلم اردیبهشت هرمزگان، افزود: وقتی در بدو مراسم اختتامیه شاهد تمجید یکی از هنرمندان استان هرمزگان از زبان هنرمند فقیدی همچون نادر طالب‌زاده می‌شویم به هرمزگانی بودن خودمان می‌بالیم.وی بابیان اینکه طالب‌زاده از جمع ما رفت و خیلی دیر فهمیدیم چه در گران‌بهایی را زود از دست دادیم، اظهار کرد: جبهه فرهنگی ایران اسلامی هرروز شاهد رشد و پیشرفت ژنرال‌های فرهنگی است.

    جهانگیری با اشاره به اینکه باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم، کسانی که در جهت رشد هنر متعهدانه دینی حرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: هنرمند قبل از آنکه هنرمند باشد یک انسان است و باید تعهد خود به جامعه و هم نوع اش را ایفا کند.وی اضافه کرد: مطالبات مردم باید دنبال شود و باید از هنر خود در جهت ایفای حقوق مردم در راستای دستورات دینی حرکت کنیم.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه از زحمات و عوامل برگزاری جشنواره فیلم اردیبهشت که این بار سنگین را بر دوش کشیدند، تقدیر می‌کنم، عنوان کرد: اگر یک اتفاق خوبی در فرهنگ و هنر استان هرمزگان رقم می‌خورد بار اصلی و سنگین بر دوش هنرمندان است.

    وی ادامه داد: اگر جشنواره بزرگ خلیج‌فارس را در فرصت زمانی کوتاه برگزار کردیم برای این بود که در کنار هم متعهدانه قرار گرفتیم. جهانگیری با اشاره به اینکه جهت حرکت هنرمندان باید به سمت تولید آثار فاخری باشد که هرمزگان را به‌خوبی از تاریخ تا ظرفیت‌هایش معرفی کند، تصریح کرد: هرمزگان سابقه‌ای بیشتر از ۵۰۰ سال در مبارزه با استعمار دارد و این خود می‌تواند موضوع مناسبی برای نشان دادن مقاومت مردم هرمزگان در طول این سال‌ها باشد. به گزارش ایسنا ؛ وی در پایان اظهار کرد: اگر شهید عبدالحمید سالاری و منصور نعیمی را من و شمای هرمزگانی به تصویر نکشیم چه کسی می‌خواهد این چهره‌های ماندگار را به جامعه معرفی کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.