حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2978 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • صنایع هرمزگان ۶۰۰ هزار میلیارد گردش مالی دارند
    ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۰۴
    شناسه : 6742
    بازدید 1249
    5
    احمد مرادی نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس: دریانیوز// نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس کمیسیون انرژی با اشاره به اهمیت اقتصادی هرمزگان گفت: گردش مالی صنایع در استان سالانه بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد ریال بوده و ۶۰ درصد آلومینیوم کشور و ۷۰ درصد صادرات در این استان است.
    ارسال توسط : منبع : ایرنا
    پ
    پ

    دریانیوز// نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس کمیسیون انرژی با اشاره به اهمیت اقتصادی هرمزگان گفت: گردش مالی صنایع در استان سالانه بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد ریال بوده و ۶۰ درصد آلومینیوم کشور و ۷۰ درصد صادرات در این استان است.
    احمد مرادی در آیین تودیع و معارفه مدیران تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: با وجود این جایگاه، پیوست فرهنگی در توسعه صنعتی و اقتصادی هرمزگان مورد غفلت واقع شده و با توجه به توسعه صنعتی، اقتصادی، در حوزه فرهنگی خوب عمل نشده است.
    نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این استان نیازمند توجه ویژه مدیران سطح ملی است و در حوزه های فرهنگی و دینی باید امکانات و بودجه بیشتری تخصیص داده شود.
    مرادی ادامه داد: خانه های عالم یک موضوع جدی و مهم است و گسترش ساخت خانه های عالم در روستاها یک نیاز ضروری است. در این مراسم که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، از خدمات حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قدردانی و حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی به عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان منصوب و معرفی شد.
    حجت‌الاسلام حقانی فرزند شهید حقانی اولین امام جمعه بندرعباس است که در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.