حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • صنایع باید حق مردم را ادا کنند
    ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۷
    شناسه : 1771
    بازدید 1622
    10
    فرمانده سپاه هرمزگان: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: صنایع باید حق مردم را در قالب مسؤولیت‌های اجتماعی ادا کنند و مطالبه‌گری در این زمینه می‌تواند محور همگرایی میان رسانه‌ها باشد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: صنایع باید حق مردم را در قالب مسؤولیت‌های اجتماعی ادا کنند و مطالبه‌گری در این زمینه می‌تواند محور همگرایی میان رسانه‌ها باشد. سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر که به همت سازمان بسیج رسانه تدارک دیده شده، اظهار کرد: همه فعالیت‌های ما باید منتج به امیدآفرینی برای جامعه شود و این حرکت در رسانه را می‌توان با نقد منصفانه از یک سو و مراقبت در نداشتن مخرج مشترک با دشمن در فرآیند مطالبه‌گری دنبال کرد.

    وی با بیان این که فضای خوبی به لحاظ فعالیت رسانه‌ای در هرمزگان حاکم است، عنوان داشت: بخشی از علل و عوامل پیشتازی هرمزگان در مهار بیماری کرونا بدلیل فعالیت خوب اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از سوی رسانه‌ها بود و این تجربه موفق را در دیگر عرصه‌ها نیز می‌توان مورد استفاده قرار داد. فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از تلاش برای تحقق شعار سال و نیز مطالبه‌گری در این زمینه به عنوان فصل مشترک همگرایی میان رسانه‌ها در هرمزگان یاد کرد و افزود: نقد با راهکار می‌تواند به پیشرفت کار نیز کمک فراوانی کند. سردار سالاری همچنین از رسانه‌ها خواست تا در زمینه اشتغال، رونق تولید، رونق فعالیت‌های علمی و پژوهشی و نیز در حوزه جهاد تبیین ورود جدی‌تری داشته باشند.

    وی در ادامه با پرداختن به موضوعات مورد بحث و مطرح شده از سوی مدیران رسانه‌های حاضر در جلسه، تصریح کرد: صنایع مستقر در استان باید حق مردم را در قالب مسؤولیت‌های اجتماعی ادا کنند. به گزارش فارس ، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به تمرکز خوب مسؤولان استانی بر اولویت‌های مورد نیاز برای توسعه و رشد استان، بیان داشت: تشکیل هیأت اندیشه ورز رسانه‌ای به منظور مقابله جنگ ادراکی دشمن در این عرصه نیز ضروری است که بسیج رسانه در استان نیز می‌تواند به تحقق این امر کمک کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.