حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • صف موتور سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا می شود
    ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
    شناسه : 2986
    بازدید 1556
    29
    دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان دریانیوز// با آن دسته از موتور سوارانی که در شهر برای امنیت مردم مزاحمت ایجاد می کنند به طور جدی برخورد می شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان در بازدید از پیست موقت موتورسواری در گفت و گو اختصاصی به خبرنگار دریا گفت:صف موتور سواران ورزشکار از قانون شکنان باید جدا شود تا با افراد قانون شکن برخورد جدی صورت گیرد.

    علیرضا احمدی منش افزود: وظیفه حاکمیت است که زیرساخت ها ی لازم برای ورزش موتور سواری را آماده کند. وی ادامه داد: دادستانی این موضوع را به طور جدی از طریق استانداری هرمزگان، اداره کل ورزش و جوانان، اداره راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری خواهد کرد تا اگر شد در همین پیست موقت، و اگر امکان اجرا در مکان فعلی وجود نداشت در جایی مناسب تر مکانی در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار بگیرند. دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان خاطرنشان کرد: مکان جدید باید یک پیست مناسب استاندارد و شکیل داشته باشد که در شأن بچه های هیأت اتومبیل رانی و موتور سواری باشد.

    احمدی منش اظهار داشت: بحث دیگر که باید پیگیری شود این است که آیا این دوستان موتور سوار موارد قانونی را رعایت می‌کنند یا خیر ؟ هیات موتور سواری و اداره کل ورزش و جوانان می بایست هیاتی را تشکیل دهند تا در خصوص چالش ها و موانع قانونی مثل موضوع گواهینامه ورزشکاران ، وجود مستندات قانونی برای موتور های مورد استفاده تصمیم گیری شود. وی افزود: نتیجه این بررسی‌ها می‌بایست بعد از تعیین و تکلیف، در شورای تامین و دادستانی بررسی شوند تا ان شاءالله یک راهکار خوب و قانونی پیدا کنیم تا دوستان موتور سوار دغدغه رفت و آمد به پیست و برگزاری تمرین و مسابقات را نداشته باشند.

    دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان اضافه کرد: موضوع بعدی این است که آن دسته از موتور سوارانی که قانون مدار هستند باید از آن دسته از افرادی که قانون را رعایت نمی کنند جدا شوند. احمدی منش گفت: موتور های موجود باید سنددار شوند تا به راحتی بتوانند در مسیر رسیدن به پیست رفت و آمد کنند و با آن دسته از موتور سوارانی که در شهر برای امنیت مردم مزاحمت ایجاد می کنند به طور جدی برخورد می شود. وی تصریح کرد: صف موتورسواران ورزشکار از قانون‌شکنان باید جدا شوند تا با افراد قانون شکن برخورد جدی صورت گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.