حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • صدور ۵۲۴ برگ سند اراضی مسکونی جزیره هرمز
    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۱۲
    شناسه : 7929
    بازدید 1346
    8
    با پیگیری دستگاه قضایی انجام شد دریانیوز // رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور ۵۲۴ فقره اسناد مالکیت اراضی مسکونی جزیره هرمز با پیگیری دستگاه قضایی خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز // رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور ۵۲۴ فقره اسناد مالکیت اراضی مسکونی جزیره هرمز با پیگیری دستگاه قضایی خبر داد.
    مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه اجرای طرح کاداستر در اولویت برنامه های دادگستری استان است، اظهار داشت: اهالی بومی جزیره هرمز سال‌های طولانی است که درگیر این موضوع هستند و عدم صدور اسناد مالکیت مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده است.

    قهرمانی تصریح کرد: در این خصوص، کارگروه ویژه ای در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان تشکیل شد و مقرر گردید با همکاری استانداری هرمزگان و دیگر دستگاه های متولی از جمله اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، تعیین تکلیف اسناد مالکیت اهالی بومی جزیره هرمز طبق شیوه نامه و موازین قانونی با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

    وی تصریح کرد: در این راستا با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان هرمزگان به ویژه اهالی جزیرة الشهداء خلیج فارس هرمز با حرکت جهادی و شبانه روزی مسئولین و کارکنان ادارات کل ثبت اسناد و راه و شهرسازی استان هرمزگان و تعامل خوب دیگر دستگاه های متولی، عملیات نقشه برداری و تثبیت و صدور سند مالکیت در این جزیره انجام شد و در نتیجه آن تعداد ۵۲۴ برگ سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان صادر گردید و مقرر شد تا این اداره کل نیز به سرعت نسبت به انجام تشریفات قانونی و انتقال این اسناد به مردم شریف جزیره هرمز اقدام کند.

    رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تجلیل از ایثارگری‌های اهالی جزیره هرمز، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان با تمام توان خود از محرومیت زدایی، ایجاد زیرساخت‌های لازم و رفع موانع توسعه در جزیره هرمز حمایت می‌کند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.