حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • صدور پروانه و پایان کار مسکن مردم  نباید به مسئله عدم ایجاد فضای آموزشی گره بخورد
    ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۴:۵۵
    شناسه : 5848
    بازدید 1266
    7
    استاندار هرمزگان در جلسه شورای مسکن : دریانیوز// جلسه شورای مسکن استان به ریاست مهندس دوستی با دستورکار پایش عملکرد تشکیل پرونده فیزیکی مردم و رفع تداخلات طرح نهضت ملی مسکن با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط و ارتباط وبیناری فرمانداران برگزار شد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// جلسه شورای مسکن استان به ریاست مهندس دوستی با دستورکار پایش عملکرد تشکیل پرونده فیزیکی مردم و رفع تداخلات طرح نهضت ملی مسکن با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط و ارتباط وبیناری فرمانداران برگزار شد .

    به گزارش خبرنگار دریا ، مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این جلسه عملکرد فرمانداران و ادارات راه و شهرسازی در تشکیل پرونده فیزیکی مردم برای واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن بررسی و با قدردانی از اقدامات ده روزه فرمانداران شهرستان‌های میناب، سیریک و رودان در این مسیر، تاکید کرد: ورود به مرحله واگذاری و اجرایی نهضت ملی مسکن منوط به تسریع در امر تشکیل پرونده‌ها است و فرمانداران باید با حساسیت موضوع را دنبال کنند.

    وی نتیجه گرایی در فرآیندهای طرح مسکن ملی را مهم خواند و تصریح کرد: در تمامی مراحل از آماده سازی تا انتخاب پیمانکار، قرارداد ملاک عمل خواهد بود و اصلی‌ترین وظیفه ما تعیین تکلیف و برطرف کردن تداخلات ایجادشده به ویژه در بخش زیرساخت‌ها است. نماینده عالی دولت در هرمزگان با اشاره به عملکرد ضعیف دولت‌های قبل در ایجاد فضای آموزشی در شهرک ها و مناطق مسکونی جدید ابراز داشت: مردم نباید تاوان این ترک فعل و ناتوانی را بدهند از این رو صدور پروانه و پایان کار خانه های مردم نباید به مسئله عدم ایجاد فضای آموزشی گره بخورد.

    وی ایجاد کلاس درس نزدیک به سکونتگاه‌های دانش آموزان در مناطق جدید را تعهد استاندار و مدیران مرتبط اعلام کرد و افزود: جدول نیاز فضای آموزشی در این مناطق با اولویت مدارس دخترانه و مدرسه‌های نیمه تمام اعلام شود تا زمین در بهترین موقعیت که تراکم جمعیت بالایی هم داشته باشد شناسایی و نسبت به احداث و تکمیل فضای آموزشی متعهد شویم. استاندار هرمزگان با اشاره به پایلوت بودن استان در اجرای طرح مسکن تدریجی و مسکن متری خواستار آماده کردن گزارشی از روند پیشرفت این پروژه و طرح آن در جلسه‌ آتی شورای مسکن شد.

    در ادامه نشست شورای مسکن، موضوعات انشعابات موقت کارگاهی، مشکل تعاونی های مسکن مهر، تهیه فراخوان واگذاری زمین مسکونی در بوموسی و ایجاد شرایط ویژه برای ساخت مسکن در این جزیره و نحوه اجرای نهضت ملی مسکن در دو منطقه آزاد کیش و قشم مورد بحث و بررسی قرار گرفت ‌.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.