حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • صدور دستورفوری جهت آزادسازی محموله‌های تجهیزات نیروگاهی مپنا
    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۴۴
    شناسه : 1007
    بازدید 1833
    11
    استاندار هرمزگان خبر داد استاندار هرمزگان از صدور دستور فوری به منظور آزادسازی ۴۳ محموله شرکت مپنا خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : خبر گزاری تسنیم
    پ
    پ

    دریانیوز:  استاندار هرمزگان از صدور دستور فوری به منظور آزادسازی ۴۳ محموله شرکت مپنا خبر داد. یکی از معضلاتی که در سالیان اخیر با فرا رسیدن فصول گرم، گریبان‌گیر مردم به ویژه در جنوب کشور می‌شود مسئله قطعی مکرر برق و خاموشی‌های مختلف بود. در سال گذشته این مسئله خاموشی‌ها به اوج خود رسید و در گرم‌ترین روزهای سال به ویژه در استان هرمزگان شاهد قطعی مداوم برق و بی‌برقی در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف بودیم که روال زندگی عادی مردم را دچار مشکلاتی کرده بود. قطع برق و اعمال خاموشی‌های مداوم آن هم در جنوب کشور و گرمای بالای ۴۵ درجه تجربه بسیار بدی برای مردم این استان بود و حال نیز با توجه به فرا رسیدن فصول گرم سال این دغدغه و نگرانی وجود دارد که شاید باز هم همچون سال گذشته جدول خاموشی‌ها از سوی شرکت برق اعلام و اجرا شود.

    بر همین اساس و در راستای رفع دغدغه عموم مردم کشور استاندار هرمزگان خبر از صدور یک دستور فوری برای آزادسازی محموله‌های بزرگ تجهیزات نیروگاهی خبر داد. مهدی دوستی در این زمینه و در جمع خبرنگاران گفت: مطابق آنچه تجربه سالیان گذشته بود و طعم خاموشی‌های مکرر را چشیدیم و در راستای کاهش این معضل در تابستان پیش رو دستور فوری برای ترخیص محموله‌های بزرگ شامل تجهیزات نیروگاهی صادر کردیم. وی تصریح کرد: این دستور بنا بر مصوبه شورای عالی امنیت ملی صادر شد و در آن جهت سرعت سرعت بخشیدن به پروژه‌های نیروگاهی دستور آزادسازی ۴۳ محموله‌ تجهیزات نیروگاهی مپنا را به مبادی ذی‌ربط صادر شد. به گزارش تسنیم؛ استاندار هرمزگان گفت: هماهنگی‌های لازم نیز با دستگاه‌های متولی انجام شده و این ۴۳ محموله به قید فوریت آزاد خواهند شد تا برای کمک به تامین برق در فصول گرم سال در نیروگاه‌های تولید برق کشور مورد استفاده قرار گیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.