حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • شهدای فراجا همچنان بر دستان مردم تشییع می شوند
    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۵:۴۶
    شناسه : 7990
    بازدید 1301
    11
    دریانیوز//در هفته قبل دو شهید از مرکز و غرب هرمزگان و چند هفته قبل شهیدی دیگر از شرق هرمزگان از فراجا در درگیری با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر به شهادت رسیدند و این عزیزان بر دستان مردم قدرشناس استان تشییع شده اند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//در هفته قبل دو شهید از مرکز و غرب هرمزگان و چند هفته قبل شهیدی دیگر از شرق هرمزگان از فراجا در درگیری با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر به شهادت رسیدند و این عزیزان بر دستان مردم قدرشناس استان تشییع شده اند.

    مردم به تشییع شهدای فراجا می روند تا قدرشناسی شان را نشان دهند و امنیت کشور و مرزها را مدیون خون شهدا می دانند. امنیت ایران درمیان کشورهای ناامن همسایه مرهون جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی کشور و استان است. سالانه با کشف صدها وهزاران تن مواد مخدر سنتی وصنعتی در کشور، از توزیع شان جلوگیری می شود.

    متاسفانه این مواد خانمانسوز، آسایش و آرامش برخی خانواده را سوزانده است و برخی از نوجوانان و جوانان به سمت این مواد می روند که این وضعیت باعث افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه شده است ودر این حوزه علاوه بر فراجا، دستگاه های دیگری نیز وظایفی دارند که متاسفانه کوتاهی شده است وبه همین دلیل روز به روز بر میزان آسیب های اجتماعی در جامعه و بخصوص استان هرمزگان افزوده می شود.

    در سال گذشته در چند شماره به این موضوع پرداختیم و دربیش از یک دهه اخیر نیز گزارش های زیادی را در این حوزه منتشر کرده ایم و نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه و جلسات مختلف بارها به موضوع آسیب های اجتماعی در استان پرداخته اند. کمبود اماکن تفریحی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی و… در استان باعث شده است که بسیاری از جوانان ونوجوانان به سمت موادمخدر و… بروند.

    برخی از جوانان و حتی دانش آموزان حتی درس و مدرسه را هم رها می کنند وبه سمت قاچاق و… می روند که بایستی این موضوع آسیب شناسی شده و تدابیر لازم پیشگیرانه در گام نخست اتخاذ شود. اما فراجا همواره برای حفظ و ارتقای امنیت کشور در حوزه های مختلف حتی از جان شان هم گذشته اند و در سراسر کشور هر ماه چندین شهید ومجروح تقدیم انقلاب ونظام و امنیت کشور می شود. آنها از مرزهای مان دفاع می کنند واز جان شان هم می گذرند.

    دشمنان امنیت کشور را نمی خواهند وبه همین دلیل با شیوه های مختلف بدنبال ناامن کردن کشور هستند و متاسفانه برخی ها از داخل کشور با برنامه های دشمنان در حوزه های مختلف همراهی می کنند و پالس مثبت می دهند. حوادث سال گذشته و تداوم برخی جهات آن تاکنون نشان داده است که اگر همراهی برخی ها در داخل کشور و اثرپذیری از برنامه های شوم دشمنان نبود، بطور حتم وضعیت بهتری داشتیم و دشمن قادر نبود برنامه هایش را به تنهایی اجرا کند.

    اما با تمام این تفاسیر فراجا و نهادهای امنیتی و انتظامی هوشیارانه از مرزهای مان دفاع کرده و می‌کنند و جان شان را هم می دهند تا کمترین لطمه و صدمه به کشور و مردم وارد نشود و مردم این موضوع را هم می دانند و به همین دلیل باشکوه در تشییع پیکرمطهر شهدای مان در حوزه‌های مختلف شرکت می کنند. از آن طرف هم انتظار می رود سریعتر قاتلان شهدای مان به اشد مجازات برسند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.