حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • شعبه شهدای پرواز ۶۵۵ بانک سینا در بندرعباس افتتاح شد
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۴۸
    شناسه : 5049
    بازدید 1879
    23
    خدمتی دیگر از بانک سینا شعبه شهدای پرواز ۶۵۵ و ساختمان مدیریت شعب منطقه هرمزگان و بوشهر بانک سینا در بندرعباس بلوار امام خمینی(ره) جنب اداره کل دادگستری افتتاح شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: شعبه شهدای پرواز ۶۵۵ و ساختمان مدیریت شعب منطقه هرمزگان و بوشهر بانک سینا در بندرعباس بلوار امام خمینی(ره) جنب اداره کل دادگستری افتتاح شد.
    با حضور حمداله جمالی معاون امور شعب و مناطق بانک سینا، ابوالقاسم قاسمی مدیر شعب مناطق هرمزگان و بوشهر بانک سینا و جمعی از کارکنان این بانک، شعبه شهدای پرواز ۶۵۵ این بانک افتتاح گردید. معاون امور شعب و مناطق بانک سینا در این مراسم گفت: بانک سینا از بدو تاسیس همواره سعی بر ارائه خدمات مطلوب به هموطنان را داشته است . این فعالیت از سال ۱۳۶۴ تاکنون ادامه دارد و کسب رتبه‌های برتر شفافیت و رتبه سلامت بر اساس مدل کملز نمونه ای از این موفقیت ها بوده است.
    جمالی اظهارداشت: در سامانه آرش بانک مرکزی که ۱۸ آیتم برای فعالیت‌های بانک‌ها دیده شده، بانک سینا توانسته است این آیتم ها را به خوبی ارائه نماید.
    وی ادامه داد: سال گذشته در این سامانه، بانک سینا مقام دوم را کسب کرد و در سال جاری نیز تاکنون رتبه اول سامانه آرش به بانک سینا اختصاص یافته است. وی خطاب به کارکنان این بانک عنوان کرد: در فعالیت ها و مراودات خود دقت کنید و خدمات بانکی را به بهترین نحو ممکن به مشتریان ارائه نمایید تا بهترین سرمایه بانک یعنی اعتماد مشتریان پیش از گذشته گردد. جمالی اظهارداشت: تغییر دیدگاه و استفاده از توانایی قابلیت رشد در همه افراد را افزایش می دهد. وی اظهارکرد: در جهت پیشبرد مقاصد خود و بانک تلاش کنید چرا که پیشرفت بانک باعث رشد کارکنان خواهد شد و در کار خود انگیزه و نشاط داشته باشید و به جایگاهی که دارید بسنده نکنید و همواره در جهت رشد و پیشرفت تلاش نمایید.
    در ادامه مدیر شعب مناطق هرمزگان و بوشهر بانک سینا گفت: افتتاح شعبه شهدای پرواز ۶۵۵ و سرپرستی بانک در استان های هرمزگان و بوشهر با تلاش همکاران محقق شده است. ابوالقاسم قاسمی عنوان کرد: یکی از مولفه های ارائه خدمت به مشتریان، داشتن مکان مناسب جهت ارائه این خدمات است. قاسمی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم مشتریان خود را تکریم نماییم و خدمات بانک را در دسترس مردم قرار دهیم در یک سال گذشته ۲شعبه در بندرعباس و یک شعبه در بوشهر افتتاح شده است. وی اظهارداشت: بانک سینا در استان‌های هرمزگان و بوشهر دارای ۱۳ شعبه و یک باجه می‌باشد که ۹ شعبه و یک باجه در استان هرمزگان و چهار شعبه در استان بوشهر قرار دارد. با افتتاح شعبه شهدای پرواز ۶۵۵، تعداد شعب شهر بندرعباس به چهار شعبه افزایش یافت. وی ادامه داد: افتتاح این شعبه در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان بانک در این استان ها بوده است . قابل ذکر است؛ در سفر به استان هرمزگان، حمداله جمالی معاون امور شعب و مناطق بانک سینا از شعب سطح شهر بندرعباس بازدید و با کارکنان و مشتریان این بانک گفتگو کرد. همچنین روسای شعب این بانک در استان هرمزگان نشست هم اندیشی با معاون امور شعب و مناطق بانک سینا برگزار کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.