حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سیریک از اجرای دو پروژه بزرگ آبرسانی منتفع می‌شود
    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۱۸
    شناسه : 998
    بازدید 1791
    9
    مدیرعامل آبفا هرمزگان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از تاثیرپذیری تمام جمعیت شهرستان سیریک از تکمیل دو پروژه بزرگ آبرسانی خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از تاثیرپذیری تمام جمعیت شهرستان سیریک از تکمیل دو پروژه بزرگ آبرسانی خبر داد. به گزارش خبرنگار دریا، عبدالحمید حمزه پور در نشست شورای اداری هرمزگان که با هدف بررسی مشکلات بخش مرکزی و بمانی شهرستان سیریک با حضور استاندار هرمزگان برگزار شد، افزود: این شهرستان فاقد هرگونه منابع آب شرب پایدار است و برای تامین نیاز آبی آن بایستی از منابع مجاور و البته شیرین سازی آب دریا استفاده کرد که هم اکنون این نیازها از منابع یاد شده تامین می شود.

    وی به دو پروژه پیش بینی شده در این شهرستان که استاندار هرمزگان نیز بر آن تاکید داشت، اشاره کرد ‌و بیان داشت: تکمیل پروژه احداث آبشیرینکن زیارت و تکمیل خط انتقال تلنگ به سیریک از جمله پروژه هایی است که کل شهرستان سیریک از آن تاثیر می پذیرند.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در تشریح جزئیات پروژه خط دوم انتقال آب از تلنگ میناب به سیریک گفت: تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه اعتبار هزینه شده که برای تکمیل خط انتقال ۲۵ کیلومتری نیازمند ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر هستیم. حمزه پور همچنین به دیگر پروژه بزرگ سیریک اشاره کرد و افزود: آبشیرینکن زیارت با هدف تامین نیاز آبی شهرستان سیریک با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و در قالب خرید تضمینی از سوی آبفا در حال احداث است.

    وی، ظرفیت تولید این آبشیرینکن را سه هزار متر مکعب در شبانه روز عنوان کرد.مدیرعامل آبفا همچنین با قدردانی از توجه ویژه استاندار هرمزگان بر مسئله آب و در نظر گرفتن اعتبار ویژه برای تکمیل پروژه ها، ابراز امیدواری کرد، پروژه های مصوب در زمان مقرر به بهره برداری برسد.گفتنی است، مدیرعامل آبفا در این روز از آبشیرینکن زیارت بازدید و روند احداث آن را بررسی کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.