حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سه شنبه های آقای فرماندار با مردم
    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۳۳
    شناسه : 2257
    بازدید 1748
    11
    فرماندار بندرعباس گرچه چندان رسانه ای نیست و نمی خواهد اقداماتی که می کند رسانه ای شود و بیشتر ترجیح می دهد به قول معروف چراغ خاموش برای رفع مشکلات مردم گام بردارد؛ اما برخی از مواردی که به ایشان اطلاع داده شد و حضور میدانی شان چند دقیقه بعد از دریافت گزارش، نشان داد ایشان مدیری نیست که بخواهند با پشت میز نشینی مدیریت کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: فرماندار بندرعباس گرچه چندان رسانه ای نیست و نمی خواهد اقداماتی که می کند رسانه ای شود و بیشتر ترجیح می دهد به قول معروف چراغ خاموش برای رفع مشکلات مردم گام بردارد؛ اما برخی از مواردی که به ایشان اطلاع داده شد و حضور میدانی شان چند دقیقه بعد از دریافت گزارش، نشان داد ایشان مدیری نیست که بخواهند با پشت میز نشینی مدیریت کنند. این فرماندار که توسط برخی رسانه ها به عنوان فرماندار جهادی، انقلابی، میدانی و ایثارگر لقب گرفته است؛ در هر ساعتی از شبانه روز پیگیر انجام امورات مردم است. نکته جالب دیگر اینکه هر شهروندی که به ایشان پیامی ارسال کند و موضوع و مشکلی را اعلام کند، بلافاصله خودش بررسی های لازم را در خصوص آن موضوع انجام می دهد. سه شنبه ها نیز که روز ملاقات عمومی مدیران است و حتی روزهای دیگر که اگر در محل کارشان باشند و در حال بازدید و جلسه نباشند، پذیرای شهروندان هستند و با آنها صحبت می کنند.

    برخوردهای مناسب ومهربانانه شان هم برای مردم خاطره ای ماندگار است. زمانی که احمد مرادی نماینده فعلی مردم در مجلس، فرماندار بندرعباس بودند، نیز چنین برخوردهایی را با مردم داشتند وزمانی که کاندید مجلس شد و بالاترین میزان آرا را نیز کسب کرد، مردم از خاطراتشان و از نوع برخورد احمد مرادی با آنها در دوران فرمانداری شان می گفتند و تعریف می کردند که پیگیری های شان دلسوزانه بود واگر از لحاظ قانونی هم نمی توانستند مشکل مان را برطرف کنند، اما اولا شنونده خوبی بودند و ثانیا پیگیری های لازم را انجام می دادند وتمام تلاششان این بود که مشکل مان را برطرف کند واین خاطرات مانده است و آقای مرادی همچنان همین برخورد دلسوزانه و حتی بیشتر در دوران نمایندگی شان را دارد که نشان می دهد مدیری که روحیه مردمی دارد، در هرمنصبی، همین روحیه را دارد. در مورد محمد مرودی فرماندار بندرعباس نیز هرچند مدت زیادی از انتصاب شان نمی گذرد، اما بحمدالله توانسته اند رضایت مردمی را کسب کنند و کسانی که مشکلات شان را به ایشان اعلام کرده اند، آقای فرماندار کوتاهی نکرده اند وتمام تلاششان هم رفع مشکل بوده است.

    مواردی هم که نیاز بوده، بصورت میدانی وناشناس حضور یافته اند و دستورات لازم را برای رفع مشکلات داده اند که بسیار اثرگذار است. مردم در این دولت مردمی انتظار دارند تعداد اینگونه مدیران افزایش یابند و مدیرانی که سلیقه گرایی دارند و می خواهند از پشت میز و درب های بسته برای همه امورات نسخه پیچی کنند، بطور حتم نمی توانند اهداف دولت سیزدهم را در استان محقق کنند که متاسفانه برخی از مدیران در استان نتوانسته اند هنوز خودشان را با برنامه های دولت سیزدهم همراستا وهماهنگ کنند و باعث نارضایتی مردم هستند. از استاندار هرمزگان انتظار می رود مدیران مردمی را در بخش های مختلف بگمارد تا اهداف وبرنامه های آیت ا… رئیسی بطورکامل در استان محقق شود و رضایت عمومی افزایش یابد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.