حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2970 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سهم شهر بندرعباس از ۶ هزار میلیارد تومان سود خالص شرکت فولاد کاوه چیست؟
    ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۱۹
    شناسه : 6994
    بازدید 1322
    6
    یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس : دریانیوز// یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود در هفتادو یکمین جلسه علنی گفت: با توجه به ادعای کذب و دروغ بزرگ رئیس شورا و فرار رو به جلو، در خصوص این ادعا که به ایشان گفته اند نظارتت را کمتر کن تا علیه تو نطق نکنند، هر آنچه سعی و تلاش نمودم تا همچون سایر سنگ اندازی ها در امور شهر، سکوت پیشه کنم، نتواستم مردم را در جریان جزئیات بخشی از این دروغ پردازی ها قرار ندهم.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود در هفتادو یکمین جلسه علنی گفت: با توجه به ادعای کذب و دروغ بزرگ رئیس شورا و فرار رو به جلو، در خصوص این ادعا که به ایشان گفته اند نظارتت را کمتر کن تا علیه تو نطق نکنند، هر آنچه سعی و تلاش نمودم تا همچون سایر سنگ اندازی ها در امور شهر، سکوت پیشه کنم، نتواستم مردم را در جریان جزئیات بخشی از این دروغ پردازی ها قرار ندهم.
    وی افزود: قطعاً، رئیس شورا خصوصیات اخلاقی اینجانب را همچون، ارتباط حسنه چندین ساله اینجانب با ایشان و حمایت هایی که قبل از عضویت در شورا در عرصه رسانه از ایشان داشته ام را فراموش کرده‌اند، و یادشان رفته برخلاف ایشان، بنده هرگز وجدان خود را و همشهریانم را به بازی های کثیف سیاسی و زد و بندهای مرسوم سیاسیون نخواهم فروخت. البته ایشان حق دارند که همچین تصوری داشته باشند چرا که احتمالاً منصب رئیس شورایی در شورای پنجم و ششم را مرهون همین خط مشی هستند.
    دبیری نژاد ادامه داد: رئیس شورا هنوز متوجه نشده اند اگر بنده قابل معامله بودم، همان زمانی که از سوی دوستانشان برای استیضاح شهردار، پیغام و پسغام و وعده و تهدید مرحمت می‌فرمودند، پای سفره چربشان می نشستم نه اینکه مانند ایشان خودم را به کم کردن نظارت یا نطق کردن یا نکردن تعدیل نمایم. وی بیان کرد: صدالبته احتمالا ایشان دوست داشتند همچین پیشنهادی داشته باشند که متاسفانه در خواب خواهند دید که بتوانند همچون گذشته با شل و سفت کردن وظایف شورایی، یا چشم بستن بر مسائل و موضوعات، برای خودشان یا نزدیکانشان کلاهی ببافند. امروز بسی جای خوشحالی است که هرچند دروغ، نرخ شل و سفت کردن نظارت برخی اعضا به نطق نکردن رسیده و نه کسب امتیازات خاصی همچون دوره قبل شورا، که خودشان بهتر می‌دانند و در صورت اصرار به ادعای پاکدستی در خصوص هرکدام از آنها می‌توان در یک نطق مفصل به تحلیل پرداخت.
    دبیری نژاد افزود: افرادی که عزم نشستن بر صندلی بهارستان و شروع زود هنگام دروغ پردازی های خود دارند، لازم است قبل از هرچیز به این بلوغ سیاسی برسند و بدانند قبل از هر ادعا، دروغ پردازی های خود را به چه کسی منتصب می کنند و حد و اندازه دروغ را نیز رعایت کنند.
    وی تصریح کرد: هرچند از یک بانوی چهل ساله توقع گفتار منطقی تری می رفت، اما امیدوارم رو شدن دست شما در این ادعای مضحک درس عبرتی باشد که در آینده بدانند پختگی افراد به رفتار است و نه سن و سال شناسنامه‌ای، پس سعی نمائید با هم قد و قواره خودتان شوخی کنید. نه کسی که برای متوقف نمودن نطق هایش و رو کردن دست شما برای مردم، دست به دامن شدن مقامات کشوری نیز بی فایده است، پس بیخود سر قبری که درآن مرده نیست گریه نکنید و دست از فشار آوردن های مختلف بردارید که مصداق بارز آب در هاون کوبیدن است.
    دبیری نژاد با اشاره به نطق چند هفته قبل خود در خصوص عدم ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع در قبال شهر بندرعباس، گفت: بر اساس صورت‌های مالی شرکت فولاد کاوه، این شرکت با استفاده از مزیت های خدادادی شهر بندرعباس موفق شده طی سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۶۰۰ میلیارد تومان سود خالص کسب نماید، و طی شش ماهه اول سال جاری نیز ۱۸۰۰ میلیارد سود کسب نموده که پیش‌بینی می شود این عدد در پایان سال جاری تا ۳۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.
    وی افزود: من از مدیران این شرکت سوال دارم سهم شهر بندرعباس در بیش از ۶ هزار میلیارد تومان سود خالص شما طی این دو سال اخیر چیست و چه اقدامی در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام داده اید؟
    دبیری نژاد گفت: نطق چند هفته قبل بنده درخصوص این مطالبه بحق مردم مظلوم بندرعباس هرچند که ثمره ای برای توسعه زیرساخت‌های شهر نداشت، اما کمترین حسنش روبروی دوربین شبکه سه قرار گرفتن رئیس شورای شهر بندرعباس بعنوان نائب رئیس هیئت همگانی بود که هرگز خدای نکرده این موضوع را به مقاصد آتی ایشان مرتبط نمی‌کنم، اما از شخص ایشان سوال دارم اگر شما بعنوان نماینده مجلس هم انتخاب شدید مسئولیت های اجتماعی یک بنگاه اقتصادی با ۶ هزار میلیارد تومان سود خالص را در برگزاری همایش پیاده روی و در اختیار قرارداد آنتن شبکه سه می بینید و بازهم می خواهید از تریبون رسمی که مردم در اختیارتان گذاشته اند به تعریف و تمجیدهای آبکی بپردازید؟
    وی عنوان کرد: زمانی که از مظلومیت هرمزگان سخن می گوئیم یعنی آنکه مطالبه ای را که می‌باید به توسعه زیرساخت های آموزشی و درمانی و ورزشی شهرمان اختصاص دهیم را متأسفانه به مطرح نمودن خودمان اختصاص می دهیم.
    دبیری نژاد در پایان خاطرنشان کرد: یکبار دیگر به مدیران شرکت فولاد کاوه تذکر می دهم هرچه سریعتر سهم مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه توسعه زیرساخت‌های اساسی شهر بندرعباس مشخص نمایند، شاید بتوانید رئیس شورای شهر را با ۴۴ دستگاه دوچرخه راضی کنید، ولی سهم مردم بندرعباس از ۶ هزار میلیارد تومان سود خالص شما، کمتر از ساخت مدرسه و درمانگاه و ورزشگاه نیست. همچنین از استاندار و نمایندگان مجلس نیز درخواست دارم با استفاده از اهرم های قانونی، سال ها حق تضییع شده مردم بندرعباس را در این خصوص وصول نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.