حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سربازان گمنام امنیت آفرین
    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۰۶
    شناسه : 7110
    بازدید 1334
    8
    دریانیوز//خجسته سالروز میلاد دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) مهدی موعود(ع) به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است و جان برکفان وزارت اطلاعات برخود می بالند که روز میلاد امام زمان (عج) به نام روز و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است که این مناسبت را به این عزیزان و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض می کنیم و امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) در اهداف متعالی شان که خدمت به اسلام و ایران می باشد، بیش از پیش موفق باشند و سربازی امام زمان (عج) را به بهترین نحوممکن انجام دهند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی
    پ
    پ

    دریانیوز//خجسته سالروز میلاد دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) مهدی موعود(ع) به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است و جان برکفان وزارت اطلاعات برخود می بالند که روز میلاد امام زمان (عج) به نام روز و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است که این مناسبت را به این عزیزان و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض می کنیم و امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) در اهداف متعالی شان که خدمت به اسلام و ایران می باشد، بیش از پیش موفق باشند و سربازی امام زمان (عج) را به بهترین نحوممکن انجام دهند. امنیت کشور مرهون چشمان تیزبین سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران است که اقتدارشان در دنیا برکسی پوشیده نیست.

    آنهایی که در هوا ریگی تروریست را به زمین نشاندند و تروریست هایی که در مناطق مختلف دنیا رجزخوانی می کردند را با خفت و خواری به کشور آوردند، نشان از قدرت و نفوذشان است که این موضوع باعث می شود مردم ایران خیال شان راحت باشد و آرامش و آسایش و امنیت داشته باشند. این عزیزان که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در راستای امنیت، حتی جان شان را هم تقدیم انقلاب اسلامی و نظام کرده و می کنند و از هیچ تلاشی برای ارتقای امنیت در حوزه های مختلف فروگذار نیستند.

    تشویش اذهان عمومی، ایجاد بی‌اعتمادی در مردم نسبت به نظام و مسئولان، یأس‌آفرینی و زیر سوال بردن اقدامات و دستاوردهای نظام و نیز ایجاد ناامنی و اغتشاش و فتنه‌انگیزی و شکاف اجتماعی و به راه‌اندازی جنگ‌های شناختی و ترکیبی از جمله اهداف شوم استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین‌الملل و بدخواهان این مرز و بوم است که سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره سعی کرده اند نقشه های شوم شان را نقش بر آب کرده و رسوایشان کنند و اهداف دشمنان انقلاب اسلامی بیش از پیش برای مردم رو شود.

    اطلاعات مردمی نیز در کشف دسیسه ها و توطئه های دشمنان بسیار اثرگذار است و مردم می توانند با شماره تلفن های ۱۱۳و ۱۱۴ هرگونه حرکات مشکوک و… را اطلاع دهند تا بررسی های لازم اطلاعاتی و امنیتی صورت پذیرد و توطئه ها و… کشف و خنثی شود. دشمنان همواره سعی در ناامنی جامعه می کنند که نباید از توطئه ها و دسیسه های آنها غافل شد و هر فردی می تواند نقشی هرچند اندک در برملاسازی آنها داشته باشد تا سطح امنیت در جامعه ارتقا یابد.

    در استان هرمزگان نیز باتوجه به موقعیت خاص اقتصادی، سیاسی و…، نیز دشمنان قسم خورده در کمین هستند اقدامات خرابکارانه انجام دهد که تیزبینی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان و سپاه باعث شده است نتوانند به اهداف خبیثانه شان دست یابند که از این سربازان ازخودگذشته قدردانی می کنیم و امیدواریم دعای خیر امام زمان (عج) شامل حال شان شود و در راه سربازی آن حضرت و خدمت به اسلام و انقلاب ثابت قدم باشند. برخی از خدمات این سربازان گمنام گهگاهی رسانه‌ای می شود و بخش بیشتر آن هم کسی مطلع نمی شود، اما اثرات این اقدامات را با امنیت موجود می توان دریافت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.