حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ساختمان جدید اتاق بازرگانی هرمزگان  درخور شان پیشینه تجاری استان و فعالان اقتصادی است
    ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۱۳
    شناسه : 4330
    بازدید 1384
    6
    نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختمان جدید اتاق بازرگانی هرمزگان که به همت والای ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان و اعضای هیات نمایندگان اتاق احداث شده است درخور شان استان هرمزگان و پیشینه تجاری استان و فعالان اقتصادی است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختمان جدید اتاق بازرگانی هرمزگان که به همت والای ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان و اعضای هیات نمایندگان اتاق احداث شده است درخور شان استان هرمزگان و پیشینه تجاری استان و فعالان اقتصادی است. به گزارش خبرنگار دریا ، دکتر منصور آرامی در دیدار با ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان و بازدید از ساختمان جدید اتاق اظهار داشت: احداث چنین ساختمانی که تلفیقی از نمای سنتی و مدرن است، شایسته استان هرمزگان و تجار استانمان است که جای بسی قدردانی و تشکر دارد.

    آرامی همچنین ضمن قدردانی ویژه از ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان از امیرزاده نائب رئیس اتاق ایران و اعضای هیات رییسه اتاق ایران، اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان و تمام دست اندرکاران این پروژه قدردانی نمود. وی ادامه داد: نگاهی که مسئولان اتاق به آینده و جایگاه این اتاق داشته اند در ساختمان به خوبی متبلور است و ساختمان
    جدید الاحداث بسیار مدرن و متناسب با شرایط تجاری استان و درخور شان فعالان اقتصادی بنا شده است. آرامی تصریح کرد: با توجه به پیشینه تجاری استان هرمزگان، خلا وجود چنین جایگاهی که متناسب با شرایط و جایگاه استان باشد کاملا خالی بود و امید است این ساختمان رونق تجاری استان را به دنبال داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.