حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • رکورد نصب، راه اندازی و بهره‌برداری سکو در دستان ایزوایکو
    ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۸
    شناسه : 7133
    بازدید 1287
    15
    دریانیوز// دکتر سلمان ضربی مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل گفت: پیش از این عملیات دریا ۶ ماه تا یک سال زمان می برد اما ما راه اندازی سکوها را یک ماهه انجام دادیم. حتی توتال و شل هم نتوانستند به این اعداد برسند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// دکتر سلمان ضربی مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل گفت: پیش از این عملیات دریا ۶ ماه تا یک سال زمان می برد اما ما راه اندازی سکوها را یک ماهه انجام دادیم. حتی توتال و شل هم نتوانستند به این اعداد برسند.
    سلمان ضربی مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران طی نشست خبری جزییات انجام فاز ۱۴ پارس جنوبی نیز با بیان اینکه ایزوایکو یکی از پیمانکاران اصلی توسعه میادین نفتی و گازی کشور بوده است، اظهار داشت: ما کار نصب فاز ۱۲ و ۱۴ را انجام دادیم و در فاز ۱۶ پیمانکار اصلی بودیم، اکنون در پروژه میدان فروزان حضور داریم و اخیرا در توسعه فاز ۱۱ هم برنده شدیم.
    ضربی با بیان اینکه سکوی دریایی فاز ۱۴ پارس جنوبی توسط ایزوایکو ساخته شد، گفت: ۴ سکوی ۵۰۰ میلیون فوت مکعبی را در دوره ساخت آماده تجهیز کردیم، ۳۲۵۰ متر مسیرهای دسترسی بین سکوها و فلرها ایجاد کردیم، برای اولین بار مهندسی فاز ۱۱ را در بخش دریا داخلی‌سازی کردیم.
    مدیرعامل ایزوایکو خاطرنشان کرد: در گذشته شرکت‌های خارجی به ما اجازه اظهارنظر نمی دادند، در این فاز مهندسی و برنامه‌ریزی را خودمان انجام دادیم، پیشتازترین پیمانکار اجرای این ابرپروژه بودیم، با روش‌های نوآورانه در زمینه انتقال سکو به دریا جایگزین پیمانکار خارجی شدیم با بکارگیری روشهای نوآورانه در حوزه اندازه گیری دقیق حجم عملیات دریا را کاهش دادیم.
    وی تاکید کرد: قبلا عملیات دریا ۶ ماه تا یک سال زمان می برد اما ما عملیات راه‌اندازی سکوها را یک ماهه انجام دادیم و این در حالی است که توتال و شل هم نتوانسته بودند به این اعداد برسند.
    ضربی ادامه داد: یکی از چالش های ما نصب جکت بود که با صخره آهکی مواجه شدیم اما با مشارکت شرکت‌های داخلی توانستیم به خوبی کار حفاری را در عمق ۶۰ تا ۷۰ متری انجام دهیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.