حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2964 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • روشنایی کوچه های محلات اولویت مدیرعامل باشد
    ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۰۳
    شناسه : 855
    بازدید 1716
    16
    یکی از مشکلاتی که همچنان در محلات حاشیه ای وجود دارد که اثرات زیادی هم در افزایش ناامنی در این مناطق دارد، به‌ موضوع خاموشی کوچه ها و معابر برمی گردد.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: یکی از مشکلاتی که همچنان در محلات حاشیه ای وجود دارد که اثرات زیادی هم در افزایش ناامنی در این مناطق دارد، به‌ موضوع خاموشی کوچه ها و معابر برمی گردد. متاسفانه علی رغم انتشار گزارش های مختلف در سال های اخیر از مشکلات ومعضلات محلات حاشیه ای و بافت های فرسوده بندرعباس، ناامنی و تاریکی کوچه های تنگ وباریک، اما تاکنون اقدامی اساسی و جامع برای تامین و تکمیل روشنایی این مناطق صورت نگرفته و ساکنان همچنان از تاریکی و ناامنی در این مناطق گلایه‌مندند و خواستار اقدام اساسی متولیان مربوطه در این حوزه هستند. اینکه گهگاهی تعدادی از لامپ های سوخته در برخی محلات تعویض شود، چندان گره گشا نیست و بایستی بگونه اقدام شود که هیچ کوچه و معبری در این مناطق خاموش نماند. متاسفانه تاریکی این کوچه ها باعث تجمع معتادان، سارقان، اراذل و اوباش و… در این کوچه ها شده است و افزایش ناامنی را به همراه داشته و درصورت روشن شدن کوچه ها ومعابر محلات، بطور حتم از میزان سرقت ها، عربده کشی و ناامنی در این مناطق و تشکیل پرونده های قضایی و… نیز کاسته می شود و در یک کلام افزایش روشنایی و برطرف کردن تاریکی ها در این مناطق با میزان جرم رابطه مستقیمی دارد وبه همین دلیل نیاز است که اقدامات اساسی در این حوزه صورت پذیرد. از طرفی دیگر اگر کسانی با روشنایی محلات مخالفند و می خواهند با استفاده از تاریکی محلات به خلاف و… بپردازند، نیز بایستی مورد برخورد قاطع دستگاه های انتظامی و قضایی قرار گیرند. متاسفانه وضعیت برخی محلات بگونه ای است که اگر خود ساکنان هم بخواهند لامپی جلوی خانه شان روشن کنند، توسط معتادان، سارقان و خلافکاران به سرقت می رود یا شکسته می شوند که نیاز است برای ارتقای امنیت محلات اقدام مورد نیاز توسط متولیان امنیت شهر واستان صورت گیرد.

    از طرفی دیگر سرقت کابل های برق هم باعث خاموشی و خسارت به مشترکان شده و اداره برق هم گاهی به مشترکانی که کابل اتصالی از تیر برق تا کنتور توسط سارقان به سرقت می رود، می گوید که کابل را باید خودتان تامین کنید که هزینه زیادی هم دارد و بایستی امنیت در محلات برقرار شود تا مشترکان متحمل چنین هزینه هایی نشوند و از خاموشی ها هم کاسته شود. وجود انبارهای ضایعاتی در محلات باعث شده که کابل ها و درب منهول ها وتاسیسات مخابراتی، وسایل ساکنان که به سرقت می رود، در این انبارهای ضایعاتی بفروش می رسد و بنظر می رسد که ضرورتی ندارد انبارها در محلات باشد که باعث گلایه ساکنان این مناطق نیز شده است و براحتی وسایل سرقتی هم در این انبارهای ضایعاتی بفروش می‌رسد. از طرفی دیگر روشنایی برخی خیابان ها و معابر وبلوارها و بخصوص در محدوده دوربرگردان ها نیز بایستی مدنظر قرار گیرد تا امنیت در این حوزه ها نیز برقرار شود. انتظار می رود مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق برای رفع نواقص در این بخش برنامه ریزی کنند تا مشکلات این حوزه برطرف شود. همچنین در خصوص قطعی ها و نوسانات برق که منجر به سوختن وسایل برقی مشترکان شده و خساراتی که با بیمه جبران نمی شود و همچنین گلایه های برخی شهروندان وحتی فعالان اقتصادی که در روز جمعه در نشست با استاندار هم مطرح شد که اداره برق حتی هزینه نصب پست برق را نیز از مشترکان مطالبه می کند و یا درخواست مشارکت دارد که این موضوع نیز بایستی مدنظر قرار گرفته و این مشکلات نیز برطرف شود. انتظار می رود مدیرعامل جوان و انقلابی توزیع برق استان، برای برون رفت از مشکلات حوزه برق استان برنامه ریزی مدونی در حوزه های مختلف داشته باشند تا مشکلات این حوزه برطرف شود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.