حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2934 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     1234567891011121314151617181920212223242526272829  
  • رسانه‌ها به نقد منصفانه بپردازند
    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۲۳
    شناسه : 3320
    بازدید 1228
    5
    نماینده ولی فقیه در هرمزگان: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امروزه نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در زمینه پیشبرد، هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر همگان آشکار است.
    ارسال توسط : منبع : ایسنا
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امروزه نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در زمینه پیشبرد، هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر همگان آشکار است. حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خصوص فرا رسیدن روز خبرنگار، افزود: امروز فرصتی است، برای تجلیل از مقام خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی و پاسداشت حرمت حق‌گویی و حقیقت‌نمایی و یادی از تمامی خبرنگاران شهید و ایثارگری که در طول تاریخ پرشکوه ایران اسلامی، لحظه به لحظه حماسه‌های غرورآفرین این مرز وبوم را روایت و بازتاب کردند.
    وی ادامه داد: لازم است اهمیت رسانه‌ها پذیرفته و تقویت شود و از طرفی رسانه‌ها باید در حوزه خود به وظیفه ذاتی‌شان که نقد منصفانه واطلاع‌رسانی صادقانه است بپردازند و مراقب باشند که آسیب‌ها نیز دامن‌گیر آن‌ها نشود.

    امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: امروزه در برهه حساسی از تاریخ جمهوری اسلامی قرار گرفتیم و دشمنان این مرز و بوم از تمام حربه ها جهت وارونه جلوه دادن خدمات نظام و بدبین کردن مردم به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند، لذا رسانه ها مراقب باشند که به خواست دشمنان که همان نامطلوب نشان دادن چهره انقلاب اسلامی است کمک نکنند و با انعکاس خدمات نظام، مردم را برای مشارکت در توسعه ملی و فعالیت در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دعوت نمایند؛ و همچنین کاستی ها را بر پایه عدل و انصاف به دور از حب و بغض به اطلاع مسوولان و سازمان های مربوطه برسانند.

    به گزارش ایسنا ؛ وی در پایان عنوان کرد: اینجانب ضمن آرزوی قبولی عزاداری و توسل های مردم شریف، ولایی و عاشقان و دلسوختگان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) استان هرمزگان و یاران باوفایشان در دهه اول محرم، یـاد و خاطره شهـدای عرصه رسانه بویژه شهید محمود صارمی، را گرامی می‌دارم و با تقدیر از مجاهدت، شجاعت، زحمات و همراهی تمامی دست اندرکاران حوزه خبر و خبررسانی توفیق روز افزون را برای همه تلاش گران این عرصه از درگاه خداوند متعال درخواست می کنم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.