حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • رزمایش مواسات با ۵۸۰۰ بسته معیشتی بنیاد احسان آغاز شد
    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
    شناسه : 1523
    بازدید 1620
    6
    مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان : مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان گفت: اولین رزمایش مواسات و همدلی در سال 1401 با توزیع ۵۸۰۰ بسته معیشتی بنیاد احسان در سراسر هرمزگان میان محرومان و نیازمندان آغاز شد.
    ارسال توسط : منبع : خبر گزاری مهر
    پ
    پ

    دریانیوز:  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان گفت: اولین رزمایش مواسات و همدلی در سال ۱۴۰۱ با توزیع ۵۸۰۰ بسته معیشتی بنیاد احسان در سراسر هرمزگان میان محرومان و نیازمندان آغاز شد.
    منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در بندرعباس اظهار کرد: این اولین مرحله از کمک‌های مومنانه در سال ۱۴۰۱ است که شامل ۵۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد تومان از طریق بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آماده شده است.

    وی افزود: توزیع این بسته‌ها در مناطق حاشیه نشین شهری و در میان افراد نیازمندی که توسط گروه‌های جهادی احصا شده است، آغاز خواهد شد.به گفته دانشمند، امسال هدف‌گذاری ایجاد ۲۲۵۰ شغل جدید در استان نیز صورت گرفته و سال گذشته نیز در قالب بنگاه‌های خرد ۱۹۲۰ شغل ایجاد شد و ما امسال نیز از خرداد ماه کار در این زمینه را شروع خواهیم کرد. به گزارش مهر ؛ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان همچنین به راه اندازی کارگاههای خیاطی در جزیره هرمز اشاره و بیان داشت: در بحث لبخند احسان نیز که انجام اقدامات دندانپزشکی است را در دستور کار داریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.