حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2964 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • رد شایعه افزایش  قیمت آرد و نان در هرمزگان
    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۲۸
    شناسه : 6812
    بازدید 1442
    7
    سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تاکید کرد دریانیوز// سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان با بیان اينکه هرگونه شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت آرد و نان در استان را رد می‌کنم، گفت: این فقط یک اختلال در راه‌اندازی سامانه جدید توزیع آرد در سراسر کشور بوده و هیچ گونه افزایشی در این رابطه وجود ندارد و فروش آرد و نان طبق نرخ قبل عرضه می‌شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان با بیان اينکه هرگونه شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت آرد و نان در استان را رد می‌کنم، گفت: این فقط یک اختلال در راه‌اندازی سامانه جدید توزیع آرد در سراسر کشور بوده و هیچ گونه افزایشی در این رابطه وجود ندارد و فروش آرد و نان طبق نرخ قبل عرضه می‌شود.
    عبدالله رضایی در گفت‌وگو باخبرنگار روزنامه دریا در این خصوص، اظهار کرد: طبق مصوبه کارگروه آرد و نان کشور مقرر شده بود سامانه جدید توزیع آرد در تمام نانوایی‌های سراسر کشور از ۲۵ بهمن ماه سال جاری راه‌اندازی و فعال شود.وی در ادامه افزود: به دلیل بروز اختلال و مشکلات فنی در راه‌اندازی و فعال سازی این سامانه متأسفانه نانوایی‌ها نتوانستند درخواست خرید آرد در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه داشته باشند.
    سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان، خاطر نشان کرد: با تلاش و پیگیری‌های همکارانم جهت رفع این مشکل با ستاد مرکزی در تهران، خوشبختانه این موضوع از صبح ۲۶ بهمن ماه برطرف شد .
    رضایی بیان کرد: نانوایی‌های فعال در هرمزگان از صبح چهارشنبه موفق به درخواست خرید از سامانه جدید توزیع آرد شدند و در حال حاضر در این رابطه مشکلی وجود ندارد. وی، هرگونه شایعاتی مبنی بر افزایشی قیمت آرد و نان در استان را رد کرد و گفت: این فقط یک اختلال در راه‌اندازی سامانه جدید بوده و فروش آرد و نان طبق نرخ قبل عرضه می‌شود. سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان از مردم خواست به شایعات در این زمینه توجه نکنند؛ زیرا هیچ گونه افزایش قیمتی در دستور کار نیست.
    رضایی در بخش دیگری از سخنان خود نیاز ماهانه استان به مصرف آرد و گندم را به ترتیب ۱۷ و ۲۱ هزار تُن عنوان کرد.وی به انواع آرد اشاره کرد و گفت: نوع یک مخصوص لواش و تافتون، نوع دو برای سنگگ بربری و سنتی و نوع ۶ جهت نان‌های حجیم و نیمه حجیم است .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.