حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2980 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • راه اندازی رشته‌های مرتبط با نفت و صنایع فولادی در هرمزگان
    ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۵۴
    شناسه : 943
    بازدید 1819
    12
    استاندار هرمزگان در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه هرمزگان تاکید کرد استاندار هرمزگان، ایجاد رشته‌های مرتبط با صنایع موجود در استان را یکی از اولویت‌های مهم آموزشی هرمزگان عنوان کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: استاندار هرمزگان، ایجاد رشته‌های مرتبط با صنایع موجود در استان را یکی از اولویت‌های مهم آموزشی هرمزگان عنوان کرد. به گزارش خبرنگار دریا، مهندس مهدی دوستی در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه هرمزگان که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات تحولی وزیر علوم در خصوص اهمیت دادن به آموزش های تخصصی و اندیشیدن تدابیر لازم برای بازگشایی دانشگاه‌ها، درخواست های خود را خطاب به دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در قالب پنج محور مهم ارائه کرد. استاندار هرمزگان، ایجاد رشته‌های مرتبط با صنایع موجود در استان را یکی از اولویت‌های مهم آموزشی هرمزگان عنوان کرد و گفت: هرمزگان قطب نخست پالایش نفت کشور به شمار می رود و با توجه به طرح‌های مهم توسعه‌ای این بخش و همچنین طرح های فولادی در حال اجرا که هرمزگان را به‌عنوان قطب اول تولید فولاد کشور معرفی می‌کند، راه اندازی رشته‌های مرتبط با نفت، متالوژی و مرتبط با فلزات یک ضرورت مهم است.

    وی، با اشاره به گستره پهناور جغرافیایی هرمزگان، خواستار توسعه مراکز آموزشی و افزایش واحد‌های دانشگاهی شد و افزود: طرح توسعه سواحل مکران به‌عنوان یکی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نیازمند تربیت نیرو و کادرسازی است که برای تحقق آن مرکز آموزش عالی میناب باید به عنوان پشتوانه طرح توسعه مکران به دانشگاه تبدیل شود و یا دانشگاهی جدید برای کادرسازی و کمک به ظرفیت‌های منطقه احداث شود. استاندار هرمزگان، به ظرفیت حوزه دریایی استان نیز اشاره و تصریح کرد: هرمزگان می تواند قطب علوم و فنون دریایی باشد اما ورود به این حوزه نیازمند تربیت نیروی ماهر است که تاسیس دانشگاه علوم و فنون دریایی بسیار راهگشا خواهد بود. ارتقاء زیرساخت های آموزشی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان و تعمیر، نوسازی و احداث خوابگاه های دانشجویی، دو درخواست دیگر استاندار هرمزگان از وزیر علوم بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.