حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دیدار مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان با رئیس پلیس اقتصادی
    ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۲۹
    شناسه : 5237
    بازدید 1520
    20
    با هدف کاهش فرارمالیاتی و افزایش عدالت اجتماعی صورت گرفت مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان با هدف کاهش فرارمالیاتی و افزایش عدالت اجتماعی با رئیس پلیس اقتصادی استان هرمزگان دیدار کرد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    گروه خبر // مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان با هدف کاهش فرارمالیاتی و افزایش عدالت اجتماعی با رئیس پلیس اقتصادی استان هرمزگان دیدار کرد.
    به گزارش خبرنگار دریا ؛ مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان در دیدار با سرهنگ حسین خلیلی ، رئیس پلیس اقتصادی استان هرمزگان، گزارشی از اهداف، ماموریت‌ها و دستاوردهای نظام مالیاتی در حوزه‌های مختلف ارائه کرد و اظهارداشت: هم اکنون توسعه و ارتقای زیرساخت‌های فرایندی و اطلاعاتی در دستور کار سازمان امور مالیاتی قرار دارد که با اجرای آن، عملا شاهد شفاف شدن لایه های مختلف اقتصاد کشور، کاهش فرارهای مالیاتی و افزایش درآمدهای کشور خواهیم بود.
    رضا آخوند زاده در این دیدار، بر ضرورت آسیب شناسی دقیق و علمی وضع موجود به منظور کاهش فرارهای مالیاتی تاکید کرد و گفت: افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام مالیاتی از اولویت‌های مهم است و اداره کل امور مالیاتی هرمزگان از هیچ کمک و مساعدتی در جهت تحقق اهداف نظام مالیاتی به ویژه مبارزه با فرار مالیاتی و برقراری عدالت مالیاتی دریغ نمی‎کند.
    رضا آخوند زاده تصریح کرد: در حال حاضر، هوشمند سازی مبتنی بر ریزداده‌ها از مهمترین برنامه های این سازمان محسوب می شود .
    وی افزود: تعامل اداره کل امور مالیاتی هرمزگان و رئیس پلیس اقتصادی استان هرمزگان بی تردید می تواند موجب هم‌افزایی هر چه بیشتر در راستای کاهش فرارمالیاتی و افزایش عدالت اجتماعی شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.